י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איך להיפטר מיונים מבלי לפגוע בהן

במקום לבצע הדברת יונים, הפתרון המוצע הוא לבצע הרחקת יונים. לצורך ביצוע הרחקת יונים עלינו קודם כל להפסיק את האכלת היונים • כאשר אנו מאכילים יונים הן באות, נשארות ומתרבות במקום ללקט את מזונן בטבע. כאשר היונים נהנות משפע מזון, הן גם מתרבות בקצב מוגבר • הפסקת האכלת היונים היא השלב הראשון, אך אחריו יש להרחיקן. את זה ניתן לעשות באמצעות התקנת רשתות ודוקרנים להרחקת יונים

איך להיפטר מיונים מבלי לפגוע בהן
יונים צילום: pixsabay

היונים בסביבת האדם הן מטרד גדול ואף טמונה בהן סכנה בריאותית חמורה. היונים נוטות להתגודד במושבות אשר יוצרות לכלוך וזוהמה. סביבת היונים מלאה בבקטריות מסוגים שונים וגם טפילים. אלו הם נשאים של מחלות אשר עלולות להיות קטלניות לבני האדם. לכן ברור מדוע קשה לנו להשלים עם יונים באזור מגורינו. אך מצד שני אין זו אשמתן של היונים ובסך הכל מדובר בבעל חיים חביב. לכן אנו מחפשים אחר פתרון שיאפשר לנו לחיות בשלום עם היונים.

הדברת יונים אינה עומדת על הפרק. מלבד העובדה שמדובר בפתרון אכזרי ולא צודק, אין בו בכלל שום תועלת. הדברת יונים יכולה להביא לפתרון זמני, אך היונים פשוט יתחלפו במהרה ביונים אחרות והבעיה תמשיך להתקיים. אם הסביבה אטרקטיבית עבור היונים ויש בה מקורות מזון עבורן, לא יעזור אם נחסל אותן. בגלל אותן הסיבות בדיוק יגיעו יונים אחרות ויקימו מושבה חדשה.

אם כך מה הפתרון לבעיית היונים?

במקום לבצע הדברת יונים, הפתרון המוצע הוא לבצע הרחקת יונים. לצורך ביצוע הרחקת יונים עלינו קודם כל להפסיק את האכלת היונים. כאשר אנו מאכילים יונים הן באות, נשארות ומתרבות במקום ללקט את מזונן בטבע. כאשר היונים נהנות משפע מזון, הן גם מתרבות בקצב מוגבר. הפסקת האכלת היונים היא השלב הראשון, אך אחריו יש להרחיקן. אז זה ניתן לעשות באמצעות התקנת רשתות ודוקרנים להרחקת יונים.

אלו הם פתרונות אשר חוסמים ומגבילים את היונים, אך לא פוגעים בהן. הרשתות חוסמות את כניסת היונים אל תוך חללי המבנים בהן הן אוהבות לקנן ולהתגודד. הדוקרנים, למרות השם המפחיד, הם בסך הכל מכשיר אשר מונע מהיונה להתיישב על אדן החלון או על כל אותם מקומות בהן היא אוהבת לשבת וללכלך אותם בלשלשות יונים.

באמצעות פתרונות אלו היונים פשוט מחפשות אחר מקום אחר ועוזבות אתכם בשקט, ללא לכלוך וללא מחלות. פתרון מוצלח לכולם. על מנת להיפטר מהיונים יש להזמין שירות של אנשי מקצועי המיומנים בעבודה זו, עבודה אשר עלולה להיות מסוכנת בגלל שמדובר בדרך כלל במקומות גבוהים בהם מתקינים את הרשתות ואת הדוקרנים.

המאמר הובא ע"י יניב – המומחה להרחקת יונים

http://www.nyonim.co.il/

רשתות הדברה הרחקת יונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד