י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סיבה לדאגה?

הסכמות בין גנץ לליברמן בנושאי דת - הנהגת 'כחול לבן' תתכנס

רגעי הכרעה: בתום פגישת המשא ומתן שנערכה היום בין חברי צוות המו"מ של הליכוד וכחול לבן, מדווחות השתיים כי הן הגיעו להתקדמות ממשית בנושאי דת ומדינה. בהמשך הערב מתוכננת פגישה חברי הקוקפיט של מפלגת כחול לבן • "הושגה התקדמות של ממש בניסוח קווי היסוד"

הסכמות בין גנץ לליברמן בנושאי דת - הנהגת 'כחול לבן' תתכנס
גנץ וליברמן צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הישורת האחרונה: לקראת סיום התקופה בה ניתנה האפשרות לבני גנץ להרכיב ממשלה - הסכמות משמעותיות בין כחול לבן לישראל ביתנו סביב נושאי הדת, כאשר הערב תתכנס הנהגת כחול לבן לדיון מכריע בנוגע לאפשרות כי תקום ממשלת מיעוט.

בהודעה משותפת ששיגרו 'כחול לבן' ו'ישראל ביתנו' נמסר כי "בסיום הפגישה בין צוותי המו"מ של ישראל ביתנו וכחול-לבן מסרו הצדדים כי הושגה התקדמות של ממש בניסוח קווי היסוד, ובפרט בנושאים הנוגעים לענייני דת ומדינה".

לא ברור על איזה הסכמות מדובר אחרי שלא נרשמו חילוקי דעות בין שתי המפלגות לאורך מערכת הבחירות כאשר השתיים הצהירו כי יתמכו בחוק הגיוס ככתבו וכלשונו, יפעלו לטובת תחבורה בשבת, יבטלו את חוק המרכולים ויקדמו את מצווה הכותל.

עוד סוכם בפגישה, כי נציגי הצדדים ייפגשו שוב הערב ומחר כדי לחתור להסכם.

בתוך כך, חברי הקוקפיט של 'כחול לבן' מתכוננים הערב (ראשון) לישיבה מכרעת על האפשרות כי תקום ממשלת מיעוט בתמיכת הסיעה הערבית כשבהודעת המפלגה נמסר כי "בפגישה יעדכן גנץ גם על פגישתו עם הנשיא אתמול והאופציות העומדות על הפרק".

אביגדור ליברמן בני גנץ מפלגת כחול לבן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד