י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עושה קאמבק לגוש הימין?

פרסום ראשון: התקדמות עם ליברמן, נתניהו זימן את החרדים לפגישה

ברקע ההתקדמות בשיחות שבין יו"ר 'הליכוד' לבין יו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן, נתניהו זימן את ראשי הסיעות החרדיות לפגישה מחר בלשכתו | האם בסופו של דבר תוצג ממשלת ימין? ימים יגידו. בינתיים חשש מקנן אצל החרדים, שיצטרכו להתגמש כדי למנוע בחירות או אופוזיציה

פרסום ראשון: התקדמות עם ליברמן, נתניהו זימן את החרדים לפגישה
נתניהו עם ליצמן ודרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: לאחר ההתקדמות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יושב ראש 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, נתניהו שוחח בשעה האחרונה עם ראשי הסיעות החרדיות והודיע להם כי חלה התקדמות ממשית עם אביגדור ליברמן.

בשיחה ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש מחר (שני) עם ראשי הסיעות החרדיות לפגישה נפרדת, כאשר עדיין לא תואם מועד סופי לפגישה בה אמורים להשתתף ראשי הסיעות; אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני.

בנוסף, מחר בשעות הצהרים צפויים להתכנס כל חברי בלוק ה-55 לישיבת סיעה משותפת בשעה 14:30 במשכן הכנסת.

כזכור מוקדם יותר הערב התקיימה פגישה בין נתניהו לליברמן בסיומה יצאה הודעה משותפת מטעם סיעות 'הליכוד' ו'ישראל ביתנו', בה נכתב כי "הפגישה ארכה כשעה. הייתה שיחה עניינית וטובה שהתמקדה בדרכים להקים ממשלת אחדות, לעומת ההודעות שיצאו לאחר הפגישות הקודמות שבסיומן נאמר כי לא הושגה פריצת דרך בין ליברמן לנתניהו.

בנוסף, הצדדים קבעו להיפגש שוב כדי להמשיך את הדיונים, כאשר מיד לאחר פגישת השניים הגיע ראש הממשלה לכנס החירום שיזמו בליכוד בגני התערוכה, ובנאום שנשא הוא מיקד את המתקפה כלפי ראשי 'כחול לבן' וראשי 'הרשימה המשותפות', אולם נמנע מלהזכיר את שמו של אביגדור ליברמן.

ליברמן התייחס הערב במהלך נאום בכנס בתל אביב שעסק בנושא דת ומדינה ואמר: "זה שראש הממשלה נתניהו לא תקף אותי זה כבר טוב. הפגישה איתו היתה עניינית ומחר ניפגש שוב. לא הגענו לנושאי דת ומדינה".

בנימין נתניהו אביגדור ליברמן אריה דרעי יעקב ליצמן משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד