י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סגן השר קיבל שיחת אזהרה

צפו: איציק כהן הגיע להתעמת עם ליברמן אבל קיבל הוראה: "יש התקדמות"

בצל ההתקדמות בשיחות בין נתניהו לליברמן שיימשכו גם מחר, לצד פגישה עם ראשי הסיעות החרדיות, סגן השר איציק כהן מש"ס שעלה לנאום אחרי ליברמן בכנס בתל אביב סיפר כי השתנו התכניות לשמן הוזמן וכי הוא קיבל הוראה שלא לתקוף את ליברמן

צפו: איציק כהן הגיע להתעמת עם ליברמן אבל קיבל הוראה: "יש התקדמות"
סגן השר איציק כהן צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

איציק כהן, סגן שר האוצר ונציג סיעת ש"ס הגיע הערב (ראשון) לכנס שאורגן ב'צוותא' בתל אביב, שעסק בנושאי דת ומדינה, בו הוא היה אמור להתעמת עם יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן על נושאי הדת שעל הפרק, אבל הוא קיבל הוראה לצאת להפסקת אש.

באירוע שהתקיים בתל אביב בו השתתף אביגדור ליברמן הוא ניצל את הבמה במשך כחצי שעה כדי לתקוף את החרדים בנושאי דת ומדינה כשהוא חזר על אותם מסרים שהוא העביר לאורך קמפיין הבחירות.

לאחריו, עלה סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס, שהיה אמור להשיב לטענותיו של ליברמן, אלא שבפתח דבריו הוא הבהיר כי הוא קיבל הוראה באמצעות אסמס (sms) שלא לתקוף את ליברמן בעקבות התקדמות בשיחות מול נתניהו.

"האמת היא שקצת קשה לי עכשיו, אחרי המונולוג הארוך והמסית הזה ששמענו עכשיו - קיבלתי טלפון: אל תתקוף את ליברמן - השיחות מתקדמות יופי, מה עושים?", אמר כהן.

המראיין אטילה שומפלבי שאל את כהן, "שנייה, מה שאמרת עכשיו זה פייק ניוז או אמת" וסגן השר השיב, "הענין מתקדם אל תתקוף את ליברמן".

איציק כהן אטילה שומפלבי אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד