י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיקי נתניהו

באופן חריג - אביחי מנדלבליט פנה למשטרה

על פי המסתמן היועמ"ש מנדלבליט יפרסם את החלטתו הסופית בתיקי נתניהו בשבוע הבא, כאשר בינתיים נודע כי הוא פנה באופן חריג למשטרה וביקש לבצע כמה בירורים לפני הכרעתו בתיק 4000, בו הוא מתחבט קשות, אם לשנות מהמלצתו לפני עשרה חודשים להגיש כתב אישום בגין שוחד

באופן חריג - אביחי מנדלבליט פנה למשטרה
היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט, פנה באופן חריג למשטרה, בבקשה לבצע מספר בירורים אחרונים לפני הכרעתו בתיק 4000, כך חשף אמש (ראשון) כתב המשפט גיא פלג ב'ערוץ 12'.

על פי דיווחו, המשטרה התבקשה לבצע מספר פעולות לאחר שבשימוע עלו נקודות טכניות שזקוקות לבירור מחודש באשר להיבטים טכניים. כמו כן דיווח פלג מפי בכיר בפרקליטות כי מנדלבליט החליט שבתיק 1000 יוגש כתב אישום נגד נתניהו בגין מרמה והפרת אמונים.‎‎

לדבריו, בכירי הפרקליטות עובדים קשות בימים אלה בכדי לגבש במהירות את ההחלטה בתיקי ראש הממשלה, כאשר ההחלטה צפויה להתפרסם ביום שלישי בשבוע הבא כ"ח חשוון - 26 בנובמבר למניינם.

עוד ציטט פלג מפי בכיר בפרקליטות כי ההכרעה לגבי תיק 4000 אינה ידועה ואין הערכה לגביה, זאת משום שהיועמ"ש "מחזיק את הקלפים קרוב מאוד לחזה", כהגדרתו, כשלדבריו - לאחר השימוע, היועמ"ש מנדלבליט מתלבט קשות לגבי התיק שנחשב למשמעותי ביותר מבין האחרים כשבהמלצתו לפני כעשרה חודשים קבע כי יש להגיש כתב אישום בגין שוחד.

לעומת זאת תיק 1000 כבר הוכרע, כשלדבריו יוגש כתב אישום נגד בנימין נתניהו בסעיף של מרמה והפרת אמונים, כך כאמור לפי אותו בכיר בפרקליטות ל'ערוץ 12'.

חקירות נתניהו בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד