י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת הכרעה

ליברמן: "אם עד רביעי בחצות לא הגענו להסכמה, כל אחד לנפשו"

בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו', דיבר יו"ר המפלגה ליברמן על המשא ומתן התקוע והציב דדליין לגנץ "אם עד יום רביעי ב12 בצהריים לא הגענו להסכמה עקרונית בראשי תיבות, מבחינתי כל אחד לנפשו" • ליברמן הדגיש כי למרות שהאינטרס האישי שלו הוא ממשלה צרה, הוא רוצה אחדות

ליברמן: "אם עד רביעי בחצות לא הגענו להסכמה, כל אחד לנפשו"
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן דיבר לפני זמן קצר בישיבת הסיעה של מפלגתו ישראל ביתנו והתייחס לסוגיית המשא ומתן כשאנחנו עומדים זמן קצר לפני פקיעת המנדט להקמת הממשלה שנמצא בידיו של יו"ר כחול לבן בני גנץ.

"היום בבוקר נסעתי לכנסת מנוקדים אז קיבלתי טלפון מאזרח זועם על כך שאני אצטרף לקואליציה של נתניהו" מספר ליברמן. "עוד חמש דקות, טלפון שני אוי ואבוי אם אתה מצטרף לקואליציה מיעוט של גנץ אתה גמרת. אני מגיע לכנסת ופוגש אותי אזרח שאומר לי אם יהיו בחירות נוספות פעם שלישית אוי ואבוי אתה גמרת".


"השאלה האחת והיחידה היא מה ליברמן רוצה?" אומר יו"ר ישראל ביתנו. "התשובה מאוד פשוטה מהיום הראשון של מערכת הבחירות, בליל הבחירות וגם היום: ממשלת אחדות לאומית. לא צריך לחפש מתחת לפנס. אין כוונות אחרות. המאמץ הוא ממשלת אחדות. לא רק מסיבות אידיאולוגיות אלא גם פרקטיות. כל ממשלה אחרת תתקשה לתפקד".

"מבחינתנו - ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן" הוא מדגיש, "האינטרס האישי שלי מעדיף להיות חבר בממשלה צרה כזו או אחרת. שני הצדדים מציעים לנו חצי המלכות בתוספת חמישים אחוז. מבחינת ישראל כל ממשלה צרה היא אסון. המדינה זקוקה למנהיגות לאחריות וממשלת אחדות רחבה מקיר לקיר".

"אנחנו נמשיך במאמץ עד יום רביעי ב12 בצהריים" אומר ליברמן, "אם עד יום רביעי ב12 בצהריים לא הגענו להסכמה עקרונית בראשי תיבות, מבחינתי כל אחד לנפשו. קבעתי היום שורה ארוכה של פגישות ושיחות עם כל מיני אישים וח"כים, נציגים מהקואליציה ואופוזיציה, מקווה שתהיה בשורה ונוכל לבשר לכם ישראל שהצלחנו".

ליברמן מתייחס לדברים שאמר אמש הנשיא ריבלין: "מציע להקשיב לנשיא שאמר שאין פערים מהותיים. ניתן להתגבר על כל הפערים. כולנו נצליח להתעלות ולהתגבר על הפערים".

"ההבדל המהותי בין 21 הימין הנוספים - זמן פציעות לבין התקופה העכשווית עד רביעי בחצות" מסביר ליברמן, "שם צריך 61 קולות חיוביים, זו משימה יותר קשה, עכשיו מספיק רוב רגיל. מרשה לעצמי לשמור על ערפל קרב ולא להוריד שום דבר מהשולחן. אני מסיים את מאמציי ביום רביעי ב12 בצהריים זה ישאיר לבני גנץ עוד 12 שעות שיחליט מה הוא עושה".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד