י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איך נותנים לו להכנס לארץ

השתגענו לגמרי? החכי"ת נגד ביקור הרבי מסאטמר

ביקור האדמו"ר מסאטמר והתנגדותו לגיוס ושאר ויחסו למדינת ישראל מביאה להתנגדות לביקורו גם מצד חברי כנסת, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי זועמת "אני לא מבינה איך נותנים לו בכלל להיכנס למדינה"

השתגענו לגמרי? החכי"ת נגד ביקור הרבי מסאטמר
הרבי מסאטמר צילום: באדיבות המצלם

ביקורו ההיסטורי של האדמו"ר מסאטמר בישראל מביא להתנגדות עזה, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו צייצה בחשבון הטוויטר שלה נגד הביקור של הרבי. 

חברת הכנסת שיתפה כתבה של עיתון 'כל העיר' המדווח על סדרי חסימות הכבישים לאור בואו של הרבי במעמד קבלת פנים מחר (שלישי) ברחובות מרכזיים בירושלים. 

"השתגענו לגמרי? חסימות כבישים בירושלים בגלל הגעת אדמו"ר אנטי ציוני שמתנגד לקיומה של מדינת ישראל? אני לא מבינה איך נותנים לו בכלל להכנס למדינה" כתבה יוליה מלינובסקי.

הרבי מסאטמר שכידוע מוביל את המאבק נגד השלטונות ומעודד מוסדות שלא לקחת כסף מהממשלה ואף תומך בסכומי כסף בבחורי ישיבות שלא מתייצבים בלשכת הגיוס, מגיע לישראל לביקור ארוך של עשרה ימים. 

מעמד צאתכם לשלום לאדמו"ר מסאטמר אמש בויליאמסבורג. צילום מהרחפן: יואל קליין

כזכור, גם האוהל הענק שהוקם לכבודו ברחוב יואל בירושלים, עורר התנגדות כשחבר המועצה יובב צור מסיעת 'התעוררות' קרא לראש העיר משה ליאון למנוע את הקמת האהל בטענה כי בתקופה הביטחונית הזו לא ראוי שהעירייה תתן זאת לאדמו"ר שיוצא נגד המדינה וצה"ל. 

מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי מחר (שלישי) בעקבות קבלת הפנים בשילוב ציון 100 שנה לקמת העדה החרדית החל מהשעה 16:00 ועד לשעות הערב המאוחרות, ייחסמו לתנועת רכבים הרחובות הבאים: לואיס ברנדייס, מלכי ישראל ל-2 הכיוונים, שרי ישראל ל-2 הכיוונים, צומת שמגר שרי ישראל, צומת יפו ושרי ישראל. במשטרה מדגישים כי לא תתאפשר הגעה ברכב לרחובות הסמוכים והמובילים לרחובות אלו.

צירים ראשיים שיישארו פתוחים לתנועה אליהם יופנו הנהגים: ירמיהו, שמגר, שז"ר - תחבורה ציבורית בלבד, שדרות בגין, רבין. עקב צפי לעומסי תנועה כבדים, במשטרה ממליצים לציבור לתכנן ולהקדים את נסיעתו בהתאם לשעות קיום האירוע, ולהשתמש באפליקציית ניווט. "אנו קוראים לציבור להישמע להוראות השוטרים ולהתאזר בסבלנות" נמסר.

יוליה מילינובסקי סאטמר ביקור בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד