י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עקץ את כץ

סמוטריץ' מציג: שינוי גישה במשרד התחבורה בעניין חילולי השבת

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מציג גישה חדשה במשרד התחבורה ומציע לסגור את איילון למשך כמה שבועות ובכך למנוע חילול שבת • לא שוכח לעקוץ את השר לשעבר ישראל כץ: "שר שהוא לחיץ פוליטי היה מפחד, לי יש את האומץ"

סמוטריץ' מציג: שינוי גישה במשרד התחבורה בעניין חילולי השבת
בצלאל סמוטריץ' צילום: גילי יערי, פלאש 90

לאחר שהעבודות ברכבת הביאו למשבר פוליטי מידי כמה חודשים, כאשר במשרד התחבורה העדיפו לעבוד בשבתות ובחגים על מנת למנוע עומסי תנועה וחסימת צירים - שר התחבורה החדש משנה גישה.

במהלך דיון שהתקיים היום (שני) בוועדת הכספים הודיע השר בצלאל סמוטריץ׳ כי במקום עבודה בשבת כשהכביש במילא ריק, הוא צפוי לחסום לתקופה קצרה את אחת המסילות בכביש איילון לצורך עבודת חשמול.

"קבלתי החלטה שאנחנו הולכים לסגור במשך שישה שבועות את אחת משלוש מסילות רכבת הסמוכות לנתיבי איילון, וזה משמעותי. אם נעבוד רק בלילות זה ייקח שנה וחצי לסיים את הפרויקט, כי בלילות אנחנו עובדים רק שלוש שעות. במקום לעבוד שלוש שעות בלילה, נעבוד במשך היום לארוך שישה שבעות", אמר השר בדיון.

סמוטריץ׳ הוסיף עוד כי "אנחנו נעשה ככה בהמשך את פרויקט החשמול", סמוטריץ' עקץ את השר היוצא ישראל כץ, "שר שהוא לחיץ פוליטי היה מפחד, לי יש את האומץ ואני אצטרך לבקש את הגיבוי שלכם כדי שהדברים יקרו יותר טוב".

בצלאל סמוטריץ משרד התחבורה ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד