1. עמוד הבית
  2. בריאות ומדע
  3. חדשות בריאות

קניתם משקה תות בננה? ייתכן שיש בו עובש

קניתם משקה תות בננה של חברת פרימור? ייתכן שיש בו עובש • אז באלו משקאות בדיוק מדובר ומה ניתן לעשות?

קובי ברקת, כ' חשון תש"פ 18/11/2019 23:44

החברה מבצעת ריקול פרימור תות בננה פרימור תות בננה צילום: באדיבות החברה

חברת גניר (1992) בע"מ, יצרנית פרימור, מודיעה לצרכני משקה בטעם תות-בננה מתוצרתה על ביצוע איסוף מהמדפים (ריקול) של משקה בטעם תות-בננה פרימור באריזות בנפח 1.5 ליטר (ברקוד 7290013608468), המסומן בתאריכים  אחרונים לשיווק בין 27.4.2020 – 26.4.2020.

הסיבה לקריאה להחזרה יזומה היא חשש לתקינות המוצר בחלק מהפריטים שנמכרו, בשל היווצרות סימני עובש בדוגמת ביקורת שנשמרה במפעל (יובהר כי לא התקבלו פניות צרכנים).

החברה מתנצלת על התקלה, מבקשת מהצרכנים לא לצרוך את המוצר המסומן בתאריכי פג תוקף אלה, ומזמינה את מי שרכש מוצר זה לפנות למוקד הצרכנים לבירור באמצעות טלפון 1-800-20-30-20.

יודגש, כי הקריאה להחזרת המוצר נעשית מתוך מחויבותה של החברה לאיכות מוצריה ולשביעות רצון הצרכנים.





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.