י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בלב סעודיה

המפגש המפתיע של מוחמד סעוד ומקורבו של טראמפ

בלב סעודיה: שליחו של טראמפ לשעבר למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט נפגש עם מוחמד סעוד המפורסם מהרשתות החברתיות • צפו בתיעוד

המפגש המפתיע של מוחמד סעוד ומקורבו של טראמפ
סעוד וגרינבלאט צילום: מתוך הסרטון

ג'ייסון גרינבלט, מי שהיה שליח הנשיא טראמפ למזרח התיכון עד לאחרונה ויועץ בכיר בחברה שלו לשעבר, נפגש עם מוחמד סעוד המפורסם מהרשתות החברתיות, שכזכור, הותקף בהר הבית על ידי פלסטינים בביקורו האחרון בארץ.

ג'ייסון צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הייתי חבר בטוויטר עם מוחמד סעוד במשך זמן מה, עכשיו אני נפגש איתו באופן אישי בריאד, אנחנו ממשיכים את השיחה על ישראל / פלסטינים / האזור, ועל יהודים, מוסלמים, נוצרים, ערבים והרבה יותר. עזרו לנו לבנות את המומנטום!".

היום (שלישי) שניהם נפגשו בעיר ריאד, בירת סעודיה. מוחמד, שמרבה לפרסם את תמיכתו במדינת ישראל, בעם היהודי ובראש הממשלה בנימין נתניהו, התרגש מאד מהביקור צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני כל כך מתרגש מההזדמנות המדהימה הזו להיפגש עם מר גרינבלט, תקווה אמיתית לשלום בין ישראל לערב הסעודית, אני עם דמעות בעיניים, תודה מר ג'ייסון גרינבלט, אלוקים יברך אותך ואת האנשים בארצות הברית".

מוחמד מפורסם מאד באהבתו לישראל, ופרסם בחודשים האחרונים סרטונים בהם הוא שר שירים חסידיים לצד שירים ישראליים. כאמור, היום ג'ייסון גרינבלט נפגש עם הצעיר הסעודי, בתיעוד שפורסם בכאן 11 על ידי רועי קייס הכתב לענייני ערבים, בסרטון נשמע אומר ג'ייסון גרינבלט, כי "אני שמח שנפגשנו, אנחנו חברים כבר תקופה, ואתה עושה עבודה נפלאה למען הבאת שלום בין מדינות, תמשיך בעשיה המבורכת שלך, שלום".

מוחמד סעוד ג'ייסון גרינבלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד