ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המשרות הכי מעניינות לשנת 2020

רובנו כבר למדנו שהמשרות המכניסות והמבטיחות ביותר בהווה ובעיקר בעתיד נמצאות בתחום ההיי טק • עם זאת, ישנם תחומים רבים אחרים אשר יכולים להעשיר את עולמנו ולהבטיח לנו אפשרויות לקידום משמעותי ולשכר ותנאים נוחים שיאפשרו לנו לחיות ברווחה וביציבות. אלו כמה מהמשרות השוות והמתגמלות ביותר שצפויות בשוק העבודה של שנת 2020

המשרות הכי מעניינות לשנת 2020
עבודות מכניסות 2019 צילום: pexels

רובנו כבר למדנו שהמשרות המכניסות והמבטיחות ביותר בהווה ובעיקר בעתיד נמצאות בתחום ההיי טק. אכן, אין ספק כי בעולם בו נתונים הפכו למשאב החשוב ויקר הערך ביותר על הפלנטה, לטכנולוגיה הדיגיטלית יש חלק חשוב בהנעת הכלכלה העולמית. עם זאת, ישנם תחומים רבים אחרים אשר יכולים להעשיר את עולמנו ולהבטיח לנו אפשרויות לקידום משמעותי ולשכר ותנאים נוחים שיאפשרו לנו לחיות ברווחה וביציבות. אלו כמה מהמשרות השוות והמתגמלות ביותר שצפויות בשוק העבודה של שנת 2020.

ריפוי בעיסוק

מדובר באחת המשרות הנחשקות והיוקרתיות בתחום הטיפול והיא טומנת בחובה שכר נאה ואפשרות להגיע למשרות בכירות למדי בתחום. בנוסף, מדובר במשרה מבוקשת אשר חסר בה כוח אדם כיום. ריפוי בעיסוק למעשה מתנהל סביב כלל הפעולות התפקודיות להם נדרשים בני אדם בקבוצות הגיל השונות. לפעמים מדובר בפעולות שכלל איננו נותנים עליהן את הדעת כמו להחזיק מזלג או לצחצח את השיניים ולפעמים בפעולות מורכבות יותר החיוניות לאדם הבוגר כמו כישורי שיחה והתמודדות במקומות עבודה. תפקידו של המרפא בעיסוק הוא לספק התערבות טיפולית מסייעת שתאפשר לשפר מיומנויות תפקודיות ולהגיע להישגים טובים יותר.

השכר למרפאים בעיסוק מנוסים בתפקידי בכירים יכול להגיע עד כ-16,000 ₪ לחודש.

ניהול SEO

תחום השיווק הדיגיטלי פורח בכל רחבי העולם. אין על כך כל פלא. מעל שלושת רבעי מהאוכלוסייה בכל קבוצות הגיל בוחרים כיום בפלטפורמות הדיגיטליות בתור אפיק הרכישה המרכזי שלהם ומשתמשים באינטרנט על מנת ללמוד אודות מוצרים, לבצע השוואות מחירים ולהזמין את המוצרים הטובים ביותר עד הבית בנוחות וביעילות. לכן, עסקים רבים בישראל ובעולם שוכרים את שירותיה של סוכנות דיגיטל על מנת לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולהיחשף לעיניים רבות חדשות. מנהל SEO אמון על מאמצי הקידום האורגני של אתר העסק ושל כלל הפלטפורמות המשמשות עסקים בדיגיטל. הוא לומד היטב את האלגוריתם של גוגל ומייעד את המאמצים היעילים ביותר לקידום העסק בצורה היעילה ביותר. לאחר הכשרתך בניהול SEO, יהיה באפשרותך להשתלב בכל סוכנות דיגיטל וליהנות ממשרה מעניינת, מכניסה ויציבה במיוחד.

על אף שהשכר יתחיל בשנה הראשונה בכ-8,000 ₪ בלבד, הוא עשוי לנסוק עד לכ-25,000 ₪ לאחר 5 שנות ניסיון בלבד.

 עיצוב גרפי

לאלו מאיתנו שניחנו בחוש יצירתי ואהבה לכל הדברים האסתטיים באשר הם, עיצוב גרפי יכול להתגלות כתשוקה אדירה שתהפוך את התחביב שלנו למקצוע מכניס ויציב. מדובר באחד מהמקצועות המבוקשים והמשמעותיים ביותר בתעשיות רבות כיום. מעצבים גרפיים למעשה בוראים את תדמיתם של כלל הארגונים והעסקים אליהם אנו נחשפים מדי יום ומשתמשים בדמיונם וכשרונם על מנת ליצור תמונה ויזואלית מושכת ומזמינה שתגלם את כל ערכיו של הארגון שמבקש לקדם את עצמו. מלבד ההכשרה בכישורים הגראפיים, נתמקצע במספר תוכנות מחשב מרכזיות בתחום, מפוטושופ ועד Indesign וכמו כן כיצד לבנות קונספט ולפתח קמפיינים.

רבים בוחרים לוותר על המשרות כשכירים ולעבוד כפרילנסרים, אך המקצוע יאפשר לנו לקבל משרות דינמיות ומרתקות במגוון משרדי פרסום ובכל סוכנות דיגיטל המקדמת עסקים.

השכר בשנים הראשונות מתחיל בכ-7,000 ₪ בחודש ויכול להגיע עד כ-15,000 ₪.

BIG DATA

סביר להניח שנתקלת כבר בצירוף המילים הזה. מדובר באחד מהדברים החמים ביותר שקורים היום בתחום ההיי טק העולמי. היום יותר מאי פעם, כמות הנתונים שנעה בכלל המגזרים הארגוניים בעולם היא עצומה כפי שלא הייתה מעולם. את כמות המידע האדירה הזו יש לנהל בצורה חכמה במסדי נתונים מתקדמים. לכן, אנשי מקצוע בתחום ניהול הנתונים נדרשים כיום בכל ענפי התעשייה על מנת לייעד פתרונות יצירתיים ומתקדמים לאחזור הנתונים, אחסונם ביעילות וניהולם והעברתם באופן מאובטח ונוח.

כבר בשנה הראשונה, ניתן ליהנות ממשרות של 10,000 ₪ לחודש ואף יותר.

 

הייטק עיצוב גרפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד