ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פנייה לדרעי

חשש שמינויו של שי נתן למנכ"ל עיריית אלעד התבצע בניגוד לחוק

התנועה לאיכות השלטון לדרעי: חשש כי מינויו של מנכ"ל עיריית אלעד נתבצע שלא בהתאם לדרישות החוק, תוך פגיעה בהליכי מנהל תקינים • "מר נתן אינו עומד בתנאי הסף הקבועים לתפקיד מנכ"ל עירייה, שנקבעו בתנאי הסף של משרד הפנים" • 'בחדרי חרדים' עם תוכן הפנייה

חשש שמינויו של שי נתן למנכ"ל עיריית אלעד התבצע בניגוד לחוק

התנועה לאיכות השלטון פנתה לשר הפנים אריה דרעי, בנוגע למינויו של שי נתן לתפקיד מנכ"ל עיריית אלעד. "לפני מספר ימים הובא לידיעתנו כי מועצת העיר אלעד אישרה את מינויו של מר שי נתן למנכ"ל העירייה, וזאת על אף, שעל פניו, לא השלים נתן את תקופת צינון בת 18 חודשים, כנדרש בפקודת העיריות, מאז סיום כהונתו כחבר מועצה בעיר אלעד", נכתב במכתב.

"יתרה מזאת, אל התנועה הגיעה פניה המלינה כי מר נתן אינו עומד בתנאי הסף הקבועים לתפקיד מנכ"ל עירייה, שנקבעו בתנאי הסף של משרד הפנים. כל אלו מעלים חשש כי אישור מינויו של מר נתן על ידי מועצת אלעד נתבצעה שלא בהתאם לדרישות החוק, ותוך פגיעה בהליכי מנהל תקינים וכפי שיפורט להלן.

עוד נכתב כי "מר נתן סיים את תפקידו כחבר מועצה בחודש אוקטובר 2019. אשר על כן, הוא נדרש להמתין 18 חודשים טרם העסקתו על ידי העירייה כמנכ"ל. לאור האמור לעיל", כותבת התנועה לאיכות השלטון לשר דרעי, "על פניו, עולה כי מינויו של מר נתן אינו חוקי, נוגד הליכי מנהל תקינים ומנוגד לדין. כל עוד אלו הם פני הדברים, וככל שאין בידיכם מסמכים המאשרים מינוי חריג זה, הרי שמינוי זה דינו פסלות מעיקרו.

"נוכח העובדה כי עסקינן בהליך של מינוי עובדים, אשר בו מטבע הדברים סד הזמנים הינו דחוק, וכן לאור חשיבותם הרבה של הדברים נודה לקבלת מענה מהיר לפנייתנו על מנת שנוכל לבחון את המשך טיפולנו בנושא, ולרבות טיפול משפטי.

שי נתן עיריית אלעד אריה דרעי התנועה לאיכות השלטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד