י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רגעי הכרעה

נתניהו וליברמן נועדו בשלישית; החרדים יתייעצו עם גדולי ישראל

לקראת הכרעה: הבוקר נפגש ראש הממשלה עם יו"ר ישראל ביתנו ליברמן בפעם השלישית מאז הבחירות ועל פי הדיווח הושגה התקדמות משמעותית. מנגד, החרדים נכנסים לכוננות ספיגה ומבינים כי יאלצו להתפשר • ראשי הסיעות מתכוננים לעלות למעונם של גדולי ישראל 

נתניהו וליברמן נועדו בשלישית; החרדים יתייעצו עם גדולי ישראל
נתניהו וליברמן במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבוקר (שלישי) נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו בשלישית עם אביגדור ליברמן - יושב ראש 'ישראל ביתנו' - ובלשכת ראש הממשלה מגדירים את הפגישה "שיחה טובה". מנגד, בסיעות החרדיות נכנסים לכוננות פשרות ונערכים להתייעצויות.

הפגישה שהתקיימה הבוקר בין השניים, הייתה הפגישה השלישית מאז סיום מערכת הבחירות, כאשר בראשית השבוע נועדו השניים לפגישה בה על פי הדיווח חלה התקדמות בין השניים. אמש (שני) לאורך היום קיים נתניהו שיחות עם ראשי הסיעות החרדיות ובנוסף התקיימה פגישה בשעות הערב. לאחר מכן נתניהו שוחח בטלפון לאביגדור ליברמן בנוסף כאמור לפגישה הבוקר שארכה כשעה והתקיימה בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

לאחר הפגישה שוחח ראש הממשלה שוב עם ראשי הסיעות החרדיות - סגן השר יעקב ליצמן, יו"ר וועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני ויו"ר ש"ס אריה דרעי ובשיחה עדכן אותם בפרטים שעלו בפגישה שהתקיימה עם אביגדור ליברמן.

כעת, באם תחול התקדמות בשיחות מול אביגדור ליברמן, בסיעות החרדיות יעלו להתייעצויות עם גדולי ישראל כאשר נציגי 'דגל התורה' מתכננים לעלות אל מעונם של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין ושר התורה הגר"ח קנייבסקי - ייתכן כבר ביומיים הקרובים - כדי לפרוס בפניהם את הפלונטר הפוליטי הנובע גם מהקשיים בנושאי דת ומדינה ולקבל על ידם הכרעה על מה ואיך ניתן להתפשר.

בנימין נתניהו אביגדור ליברמן משה גפני יעקב ליצמן אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד