כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

למעלה מ-13 אלף חתמו על עצומה בעד הסמח"ט

סא"ל שלום אייזנר, שהכה אנרכיסט בפניו, זוכה לתמיכה עממית רחבה • אלפי אזרחים חתמו על עצומה להשיבו לתפקידו • ויש גם ביקורת על אתרי החדשות

למעלה מ-13 אלף חתמו על עצומה בעד הסמח"ט



פרשיית הסמח"ט שלום אייזנר, שהיכה בנשקו אנרכיסט דני ותועד במצלמה, ממשיכה להכות גלים. לאחר תגובותיה של המערכת הפוליטית מגיע תורו של העם.

כמה פעילים פתחו עצומה תחת הכותרת: "השארתו של סא"ל שלום אייזנר בצה"ל", תוך שהם מלווים את העצומה בדברי הסבר:

"במדינה מוסרית סגן מפקד חטיבת הבקעה, סא"ל שלום אייזנר היה מועמד לקבל צל"ש. מול רפיסותה של ממשלת ישראל נגד אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני, היה אייזנר הקצין שניהל את האירוע בצורה נכונה והחזיר את יכולת ההרתעה של צה"ל.

"את הסרט על האירוע פרסמו האנרכיסטים. אנחנו לא יודעים מה קדם לתקרית, מה עשו אותם פעילים רכובים על אופניים לחיילים ומה נאמר קודם. מה שכן ניתן לראות איך בדקות קצרות, מצליח כח של צה"ל לפנות את הצומת במינימום נפגעים. נכון, גם למלחמה יש חוקים, ולהפגנת הכח יש גבולות, אבל הכאת המפגין, לאחר אינסוף אזהרות, כאשר הוא ממשיך להתקרב באופן מאיים אל עבר החיילים שוב ושוב, עוד קצת ועוד קצת אין בה חוסר מוסריות.

"די! חייבים לשים סוף לפרובוקציות!!! המפגין אכן חטף, אבל לא מדובר במכה קטלנית. להבא, ידעו פעילי השמאל, בעיקר מחו"ל, כי ישראל היא לא קייטנה למשועממים, וכי הפגיעה בבטחון המדינה עלולה גם לכאוב".

העצומה זכתה לתמיכה עצומה, והיא צברה בתוך שעות ספורות למעלה מ-10,000 חתימות. נכון לשעות הבוקר צברה העצומה כבר מעל ל-13 אלף חתימות.

עוד בנושא:
פרשת הסמח"ט: ראוי לצל"ש או נוגד לערכי צה"ל?

בהמשך הוסיפו מחברי העצומה בקשה לתומכים, לאור התעלמותם התמוהה והבולטת של אתרי התקשורת ובעיקר אתר ynet מהעצומה, והסיקור החד-צדדי שהעניקו לרעת הקצין:

"חברים יקרים! אתרי החדשות וואלה ו-YNET מונעים מאיתנו את זכותנו הבסיסית לחופש ביטוי, ע"י כך שאינם מפרסמים את דעותינו ואת העצומה שלנו, להציף אותם בתגובות עם קישור לעצומה! http://www.atzuma.co.il/rozimshalom גם למי שאוהב את המדינה יש זכות להישמע בתקשורת הישראלית.

"אסור לנו לקבל מציאות בה אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני משפיעים על המדיניות וגוררים את חיילנו למקומות אשר לא ראוי שימצאו בם, חייבים לעשות מעשה!!".

קישורים:
דף העצומה
עצומה אייזנר אנרכיסט צה חתימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד