כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אל מול ההתקפות > צפו

גפני תומך בערבים: "לגיטימיים כמו דגל התורה"

יממה לאחר ההתקפה הברוטאלית של ראש הממשלה נתניהו בחברי הרשימה הערבית המשותפת, יו"ר וועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני יוצא להגנתם. "חבר הכנסת טיבי נראה לי לפעמים כמו איזה איש דגל התורה"

גפני תומך בערבים: "לגיטימיים כמו דגל התורה"
גפני וטיבי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אל מול ההתקפה הברוטלית של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמשתלח בשבועות האחרונים בחברי הרשימה המשותפת בשל החשש שתקום ממשלת מיעוט בראשות בני גנץ וכחול לבן הנשענת על תמיכתם - יו"ר דגל התורה מעניק חיבוק וגיבוי לשותפיו הערבים.

בפתח דיון בוועדת הכספים הבוקר (שלישי) אמר חבר הכנסת משה גפני: "במערכת הציבורית אנחנו הופכים את הנציגות של הרשימה המשותפת לדרגה שנייה, כאילו הם לא לגיטימיים. אז אני אומר לכם מבחינתי הציבור הערבי בוודאי, אבל הנציגות הערבית והחברות שלי גם עם חבר הכנסת טיבי וגם עם חברים נוספים ברשימה המשותפת - לגיטימיים".

גפני הוסיף ואמר לחברי הוועדה כי, "חבר הכנסת טיבי נראה לי לפעמים כמו איזה איש 'דגל התורה' כזה, עם הדברים במערכת הציבורית שהוא יודע לעשות". גפני רומז בדבריו על השת"פ האדוק ביניהם שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'. חבר הכנסת אחמד טיבי השיב לגפני והעיד על עצמו כי הוא "איש דגל ששומר על תורתו".

גפני שאתמול היה נוכח בפגישת בלוק ה- 55 שברובה נוצלה מעל ידי ראש הממשלה למתקפה חזיתית נגד חברי הרשימה המשותפת, גפני וכן ראשי הסיעות החרדיות כולם נזהרו שלא לדבר כנגד הרשימה הערבית.

גפני הוסיף ואמר בדיון הוועדה כי "כאן בוועדה אני אומר מה שאצלנו חושבים רבים. פוליטיקה זה דבר אחד, מערכת היחסים זה דבר אחר - נעלה את הנושא לדיון גם בישיבת סיעת יהדות התורה".

הרשימה המשותפת משה גפני אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד