כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בפעילות אנשי זק"א

המשטרה ויתרה על נתיחת הבחור והוא שוחרר לקבורה

שעות לאחר פטירתו של הבחור ברוך טאוב ז"ל, כשההלוויה נקבעה לשעות הצהריים, המשטרה עיכבה את שחרור גופתו, בפעילות אנשי זק"א ת"א היא ויתרה על נתיחה והלוויתו תתקיים הערב בקרית ויז'ניץ

המשטרה ויתרה על נתיחת הבחור והוא שוחרר לקבורה
אמבולנס זק"א של זק"א תל אביב צילום: זק"א תל אביב

בפעילות ארגון זק"א תל אביב הושג ויתור על נתיחת גופתו של הבחור החשוב ברוך טאוב ז"ל, שהתמוטט מוקדם יותר היום (שלישי) בפתאומיות בשיכון ויז'ניץ בבני ברק ונפטר בעודו בן 29.

הלווייתו תצא הערב בשעה 21:00 מבית הוריו ברח' גבעת פנחס 8 לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן.

מתנדבי זק"א ת"א מסייעים בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות.

יחיאל גולדמן קמב"צ זק"א ת"א מסר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר במקרה טראגי עצוב מאוד. לאחר מאמצים מרובים הצלחנו להשיג ויתור על נתיחת הגופה, לבסוף בוצעה אך ורק בדיקה חיצונית לגופה במכון לרפואה משפטית".

היום הוזעקו כונני ארגון הצלה - מתנדבי מד"א סניף גוש דן לרחוב אהבת שלום בבני ברק, בעקבות דיווח על גבר שהתמוטט לפתע.

אהרל'ה קליין ומוישי פרנצויז חובשים ב'איחוד הצלה' שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "ביצענו בו פעולות החייאה בזירת האירוע עד להגעת ניידת טיפול נמרץ. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבו מוגדר אנוש שם שם נפטר לבית עולמו".

ברוך ז"ל נולד בבני ברק, בכ"ז סיון תש"ן, לאביו הרב חיים טאוב שליט"א ואמו מרת מלכה בתו של הגאון רבי יחיאל אברהם זילבר זצ"ל ונכדת הגאון רבי בנימין יהושע זילבר זצ"ל חבר מועצת גדולי התורה ומח"ס 'אז נדברו'.

בכל יום במשך שנים, היה יושב ולומד עם הרב ברוך שטיינמץ, מחשובי האברכים בחסידות ויז'ניץ, אחד ממכריו מספר ל'בחדרי חרדים' כי הוא היה אמור לעשות סיום על סדר נזיקין, אך בגלל שחיכה שאביו יעבור טיפול רפואי וישתתף הסיום נדחה, בכל יום היה מדבר על הסיום שהולך לעשות, זה כל מה שדיבר ורצה, התורה הייתה משוש חייו. לא היה לו מעבר לזה כלום".

הותיר אחריו את הוריו, ואחד עשר אחים ואחיות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ברוך טאוב נתיחת גופה זקא תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד