כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הפלונטר הפוליטי וביקור הרבי

יענקי פרבר בטלוויזיה: "סאטמר עוזרים למדינה, אז מה אם הם מכנים אותנו עמלק"

יענקי פרבר שהשתתף הערב בפאנל ב'ערוץ 20', הסביר מדוע לא צריך היה למנוע את כניסת הרבי מסאטמר לישראל וגם התייחס למצב הפוליטי | ליברמן לא יסתפק גם אם כל החרדים יתגייסו כולל סאטמר, הוא רוצה להחליף רשמית את יאיר לפיד כמסית הלאומי" • צפו בדבריו

יענקי פרבר בטלוויזיה: "סאטמר עוזרים למדינה, אז מה אם הם מכנים אותנו עמלק"
יענקי פרבר צילום: באדיבות המצלם

"ליברמן משתמש בחרדים כדי להפוך למושיע" כתב חדשות החוץ של 'בחדרי חדרים' יענקי פרבר, התארח הערב בתוכנית 'הפטריוטים' ב'ערוץ 20', בפאנל הוא התייחס לפלונטר הפוליטי ולביקור הרבי מסאטמר בישראל.

בדבריו אמר פרבר, "ליברמן משתמש בחרדים כדי להפוך למושיע החדש של החילונים הליברלים. ומי שרוצה להחליף את יאיר לפיד בטיקט של הלוחם בחרדים, ליברמן לא יסתפק גם אם כל החרדים יתגייסו כולל סאטמר, הוא רוצה להפוך למושיע החדש של החילונים, ולהחליף רשמית את יאיר לפיד כמסית הלאומי, פעם נגד הערבים, ופעם נגד החרדים, הכל לפי הסקרים".

בהמשך דנו בתוכנית 'הפטריוטים', האם ישראל היתה צריכה למנוע את כניסתו של האדמו"ר מהרז"ל מסאטמר לישראל, בטענה שהוא מסית ומתנגד למדינה הציונית.

"למדתי בסאטמר, המילה עמלק נאמרה שם באופן קבוע", סיפר פרבר לחברי הפאנל בהגשתו של העיתונאי ינון מגל, "מה שלא היה נראה למורים ולמלמדים, היו מכנים בשם עמלק, אני לא מבין מה מפחיד במילה הזאת, זה במסגרת חופש הביטוי, סאטמר לא מסיתים נגד ישראל בהאג, לא מסיתים באו"ם, ולא מקדמים חרמות נגד ישראל, הם מגיעים לפה ושופכים עשרות מיליוני דולרים שמתורגמים לכסף שנשאר פה בארץ".

לסיכום אמר, "‏סאטמר כולה דיבורים, הם באים לפה באלפים, שופכים עשרות מיליונים, מבזבזים כסף בכמויות, בתי מלון, השכרת רכבים, השכרת אולמות, חברות הפקה, הקמת במות, כמויות אוכל לאירועים ולשבת, שוטרים בשכר שסוגרים כבישים, סאטמר משלמים, אין עליהם, הכי ציונים שיש, אז הם צועקים קצת באמריקה עלינו, ביג דיל".

יענקי פרבר ערוץ 20 הפטריוטים הרבי מסאטמר אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד