י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הכנס למאבק באנטישמיות

השגריר דרמר: "המודרניות הישראלית הפכה לתרופה של בעיות העולם"

למעלה מ-200 משתתפים הגיעו לכנס המאבק באנטישמיות השלישי של ההסתדרות הציונית העולמית בוושינגטון • שגריר ישראל בארה"ב-רון דרמר: "זוהי אירוניה שאנשים מאמינים שישראל היא האמתלה לאנטישמיות. המודרניות הישראלית הפכה באופן אירוני לתרופה של בעיות העולם"

השגריר דרמר: "המודרניות הישראלית הפכה לתרופה של בעיות העולם"
השגריר דרמר צילום: Stefani Reynolds

לאור מקרי האנטישמיות הרבים שהתגברו בשנה האחרונה בארה"ב וברחבי אירופה, ולאחר כנס על האנטישמיות בניו יורק בסוף השבוע האחרון, נערך אתמול (ג') כנס נוסף בוושינגטון. למעלה מ-200 משתתפים הגיעו לכנס המאבק באנטישמיות השלישי של ההסתדרות הציונית העולמית בוושינגטון בירת ארה"ב.

בכנס השתתפו שגרירים, אישי ציבור ובכירים בארגונים מהקהילות היהודיות בארה"ב וביניהם: סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל, שגריר ישראל בארה"ב-רון דרמר, נשיא ה-AZM ריצ’רד היידמן, השליח המיוחד של ממשלת ארצות הברית למאבק באנטישמיות- אילן קאר ואנשים מכובדים נוספים

אמש (ג') התקיים כנס מאבק באנטישמיות בוושיגנטון מטעם ההסתדרת הציונית העולמית, הכנס השלישי ברציפות בשבוע האחרון. למעלה מ-200 משתתפים הגיעו לכנס ובהם שגרירים, אישי ציבור ובכירים בארגונים מהקהילות היהודיות בארה"ב.

סגן ומ״מ יו״ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל אמר: "אנחנו מתכנסים כאן באולם הזה, ‏מאוחדים כעם אחד בלב אחד. אנחנו כאן בכדי להפסיק לגמגם ולצעוק בקול אחד עד כאן! enough is enough. אנחנו קוראים מכאן ואומרים: עד כאן לאנטישמיות, עד כאן לשנאה, עד כאן להסתה ועד כאן לחרם! משך תקופה ארוכה, אנחנו עדים לשילוב המדאיג שבין אנטישמיות ואנטי ציונות, בין שנאת יהודים מהולה בשנאת מדינת ישראל, לבין דה לגיטימציה ישירה כנגד "חוזקו" של עם ישראל בעולם, ובמקביל - קריאות להחרמת מוצרים מישראל".

עוד אמר: "היום זה כבר ברור לכולם: מי שקורא לחרם על מדינת ישראל, מי שמערער על זכותה של מדינת ישראל להתקיים, מי שטוען שהוא איננו אנטישמי אלא אנטי ישראלי - משלב באופן ישיר או עקיף כוחות עם האנטישמיות".

עוד הוסיף: "התבשרנו על תיקון עוול היסטורי שנעשה לעם ישראל ולקשר הטבעי שלו לארץ ישראל על כל חלקיה. נשיא ארצות הברית מר דונלד טראמפ, באמצעות שליחיו הביא אתמול לעשיית צדק היסטורי. ביטול מעמדם ה"לא חוקי" כביכול של שטחי יהודה ושומרון. הכרזה ענקית זו הינה מכה ניצחת לתנועת ה-BDS הקוראת לסמן ולתייג מוצרים שמקורם בישראל בכלל (תל אביב, נתניה) וביישובים יהודים ביהודה ושומרון בפרט".

לבסוף אמר: "אני רוצה לחזק את ידיו של שגריר ישראל בארצות הברית מר רון דרמר ואת מר אילן קאר, אבקשך למסור את תודתנו לכבוד נשיא ארה״ב דונלד טראמפ שעובד ללא לאות בכדי להיאבק בתופעות החרם על מדינת ישראל ובאנטישמיות הגואה. נדרשת אמירה חד משמעית כנגד האנטישמיות, ללא כיבוס מילים וללא חשש. אפס סובלנות לאנטישמיות. כשניאו-נאצים בארצות הברית מקיימים הפגנות כנגד יהודים זוהי אנטישמיות! כשיהודים ברשתות החברתיות נמנעים מלחשוף את שמותיהם היהודים, זוהי תוצאה של אנטישמיות. כשנטבחים יהודים בזמן תפילה בבית הכנסת ביום שבת בגלל היותם יהודים זוהי התוצאה של אנטישמיות".

שגריר ישראל בארה"ב-רון דרמר אמר: "זוהי אירוניה שאנשים מאמינים שישראל היא האמתלה לאנטישמיות. המודרניות הישראלית הפכה באופן אירוני לתרופה של בעיות העולם".

רון דרמר אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד