י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרצוף חדש לאנטישמיות

תגובות זועמות מכל קצוות הקשת הפוליטית לדברי ההסתה של ליבמן

בעקבות דבריו הקשים של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כנגד הציבור החרדי, תגובות זועמות במערכת הפוליטית ולא רק. עיתונאי 'חדשות 13': "דבריו של ליברמן גובלים באנטישמיות"

תגובות זועמות מכל קצוות הקשת הפוליטית לדברי ההסתה של ליבמן
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

לאחר דבריו של אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה של 'ישראל ביתנו' בה השתלח בצורה קשה בציבור החרדי ולא שכח לדבר סרה על האדמו"ר מסאטמר המבקר בארץ, תגובות זועמות במערכת הפוליטית.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לדבריו וכתב: ליברמן היה ונשאר ספינולוג שעסוק אך ורק בעצמו. האיש שלא בנה בית אחד, לא נטע עץ אחד, ולא סלל כביש אחד בשלושים שנותיו בפוליטיקה הישראלית - יורה לכל עבר, מטיף מוסר לכולם, וגורר את מדינת ישראל למערכת בחירות שלישית רעה ומיותרת. תופעה פסיכולוגית שעוד רבות ילמד ויכתב עליה.

ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת בתגובה לנאום ההסתה של ליברמן: לא צריך כבר לחפש אנטישמיות בעולם כשליברמן הכריז על הפיכה והליכה לבחירות שלישיות. הוא הולך על התקפה כהגנה כדי להסיר מעליו את האחריות לאסון השלטוני שהוא מחולל.

מה שהכריז היום ליברמן נגד הציבור החרדי זה פשע מלחמה. הוא נוקט בשיטות של הצאר הרוסי שאמר הכה ביהודים והצל את רוסיה. זה מה שעשו ליהודי קישינוב וזה מה שעושה היום יליד קישינב.

עיתונאי 'חדשות 13' ברק רביד כתב, כי דבריו של ליברמן גובלים באנטישמיות. אם ילד אחד יפגע מדברי ההסתה שלך אתה לא תימלט מעונש. אתה בונה על זה שהציבור הישראלי הוא אנטישמי ויביא לך קולות? אתה טועה. הציבור לא יקבל את דבריך ויוקיע איתך.

עמית סגל כותב, כי שמע מבכיר במפלגות החרדיות תגובה מעודנת: אנו משפשפים עיניים ולא מאמינים איך רקמנו דילים פוליטיים עשרות שנים עם הנבל הזה איווט. האנטישמיות גילתה היום פרצופה מחדש. מזעזע לחשוב שכנסת ישראל מכילה מסית שטוף שנאה כמוהו. לקשר את החרדים לאנטי ציונים, סטמאר והפלג זה שפל אנושי ומוסרי. איווט איבד את זה לנצח.

ח"כ עופר כסיף מגיב לדבריו של ליברמן: "ליברמן ממשיך בהסתה גזענית נגד ערבים ובהסתה אנטישמית נגד חרדים. אל מול השנאה שלו ושל נתניהו אני קורא למנהיגי הציבור החרדי להתעשת ולהבין שהגזענות פוגעת בכולנו ועלינו להיאבק נגדה ביחד."

ח"כ יעקב טסלר בתגובה לנאום ליברמן: "אני לא מופתע ממסע ההסתה הפרועה של ליברמן נגד הציבור החרדי, זה הבן אדם; מסית, שקרן וציני אשר חוץ מפוליטיקה מכוערת ואת עצמו לא מעניינת אותו שום עשיה לטובת מדינת ישראל. ליברמן שוב אחראי על הליכה לבחירות נוספות ואיך יוצאים מזה? מכים בחרדים בהסתה ושיסוע שאין לו תקדים. הציבור מאס בו ובשקרים שלו."

אביגדור ליברמן בצלאל סמוטריץ' הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד