י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

'מנוחה וישועה' בשורה חדשה לזקוקים למנוחת הגוף והנפש

אמש נערך במודיעין עילית ערב השקה לארגון מנוחה וישועה הדואג לחולים ובני משפחותיהם כמו להבדיל למשפחות שחוו טרגדיה ל"ע לנופש למהדרין במחירים מסובסדים ביותר השווים לכל נפש

'מנוחה וישועה' בשורה חדשה לזקוקים למנוחת הגוף והנפש
אירוע השקת ארגון מנוחה וישועה צילום: יח"צ

אמש נערך במודיעין עילית ערב השקה לארגון מנוחה וישועה הדואג לחולים ובני משפחותיהם כמו להבדיל למשפחות שחוו טרגדיה ל"ע לנופש למהדרין במחירים מסובסדים ביותר השווים לכל נפש.

מקים הארגון הרב מנדי קניג אשר נוכח לראות באופן אישי את התמודדות החולים ביום שלאחר השיחרור, הקושי לחזור בבת אחת לשגרה העמוסה שכרוכה לעיתים קרובות בטיפול מאסיבי בילדים ובשגרה העמוסה לעייפה יזם את הקמת הארגון בשיתוף פעולה עם מלונות ברחבי הארץ, כאשר המטרה היא להוריד את עלות הנופש למינימום, בכדי לתת הזדמנות לאלו שאין ביכולתם לממן לעצמם נופש איכותי שכה נזקק לאחר אשפוז ממושך או טרגדיה ל"ע.

במהלך הערב נשא דברים רב הארגון הרב זושא הורביץ שליט"א אשר נתן את ברכתו החמה להצלחת הארגון, והפליג בשבחם של העוסקים בצרכי ציבור בכלל ובעניני רפואה בפרט.

עוד השתתפו חברי הוועדה הרפואית של הארגון אשר אמונים על בדיקת כל בקשה בכובד ראש ולאשר את סבסוד הנופש, אשר הציעו במהלך הערב את העקרונות והקריטריונים לזכאות והצעות נוספות לייעול, ומנהלי ארגונים שונים אשר פועלים יד ביד עם הרב קניג לסייע לכמה שיותר אנשים שיוכלו גם הם למצוא רגע של מנוחה וישועה.

הרב מנדי קניג סיפר במהלך הערב על הקשר המיוחד והעמוק של הקמת הארגון עם תורתו ומורשתו של הרה"ק רבי ישעיה בן ר' משה מקרעסטיר זי"ע אשר כידוע פעל כל חייו למען הזולת, וביקש מהעסקנים הרפואיים אשר נכחו בערב לדאוג שלא יוותר חולה אחד אשר זקוק למנוחה הז ולא יוכל לקבל אותה.

בימים אלה שוקדים צוותות של הארגון ליצירת שיתופי פעולה נוספים עם מלונות ובתי הבראה על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכי המשפחות. ניתן לפנות לארגון לבקשת זכאות בטלפון 0533176255 או במייל [email protected] או בפקס 0774703784 ויה"ר שלא נזקק אלא למנוחה מתוך שמחה ובריאות הגוף והנפש.

מנוחה וישועה עזרת חולים הרב זושא הורביץ מנדי קניג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד