י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות ההסתה הקשה

דרעי נגד ליברמן: "כמו חתול - צועק מיאו בשביל לקבל תשומת לב"

בישיבת חברי בלוק הימין שכינס ראש הממשלה נתניהו, תקף השר אריה דרעי את דברי ההסתה הקשים של אביגדור ליברמן מוקדם יותר וסיפר כי ליברמן פעל בתחכום רב כדי להכשיל את ממשלת האחדות • "עשה זאת בכישרון ובתחכום רב. פעל שנתניהו לא יוותר יותר מידי לגנץ וכן להפך"

דרעי נגד ליברמן: "כמו חתול - צועק מיאו בשביל לקבל תשומת לב"
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר המתקפה הקשה מצידו של יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן - אריה דרעי יוצא במתקפה חריפה כנגד מי שהיה חברו אביגדור ליברמן. דרעי מכריז כי יפעל ויעשה כל מה שביכולתו כדי למנוע סיבוב נוסף של בחירות.

בדברים שאמר בישיבת הבלוק סיפר דרעי, כי "לפני 15 שנה היה לי אירוע קשה, מישהו דיבר נגדי דברים קשים בכנס מסוים ולקחתי את זה קשה. נכנסתי להגר"ח קנייבסקי שליט"א וסיפרתי לו בכאב על הדברים. הוא אמר לי, כשאתה הולך ברחוב וחתול מצייץ נגדך אתה מרגיש רע?" לדברי דרעי, "אביגדור ליברמן הוא כמו אותו חתול שמצייץ כשרוצה חלב, גם הוא מצייץ כי הוא רוצה תשומת לב".

דרעי הוסיף והאשים את ליברמן: "אני רוצה לומר לכם, כי מי שאשם בכך שאין ממשלת אחדות הוא רק אדם אחד - אביגדור ליברמן. הוא עשה זאת בכישרון ובתחכום רב, התעלה על רבו, ופעל שנתניהו לא יוותר יותר מידי לגנץ וכן להפך. בפגישות שלו איתם הוא הלך לוודא את זה, שאף אחד לא יבוא עם רוח של פשרה".

"אני רוצה לספר לכם באחריות" אמר דרעי, "כי מי שהכניס לגנץ את הרעיון של ממשלת מיעוט הוא ליברמן, הוא נתן לו להבין שזה אפשרי כדי שהוא לא יפרק את כחול לבן ויכנס לממשלת אחדות. אחרי שהצליח בזה הוא יכול היום לבוא מדושן עונג ולספר עד כמה הוא לא הצליח להירדם בלילה שאין ממשלת אחדות".

דרעי אמר כי הוא יכנס עכשיו לפלונטר ויעשה כל מה שביכולתו להקים ממשלת אחדות ללא לפיד: "אני נעניתי לפנייתו של הנשיא להיכנס לעובי הקורה. עד עכשיו לא יכולתי לפעול הרבה כי ליברמן השאיר לי מוקשים בכל מקום. אבל עכשיו אני הולך להיכנס בכל הכוח לפעול להקים ממשלת אחדות בלי לפיד. גנץ יודע שיש מתווה ברור. זה או מתווה הנשיא או בחירות שהוא לא רוצה. אני אתרום כל מה שאני יכול למען זה".

דרעי התייחס לדבריו של ליברמן על ביקור האדמור מסאטמר בישראל: "אני לא רוצה להתייחס לכל מה שליברמן אמר אבל בענייני דת ומדינה הוא גילה בורות מוחלטת. באירוע בסאטמר אתמול, כל ההתקפה שם היתה נגדנו, שאנחנו כביכול יושבים עם ליברמן כדי להתפשר בנושאים דתיים וליברמן היום מאשים אותנו שאנחנו עם סאטמר".

"ליברמן ישלם את המחיר על מעשיו" הכריז דרעי, "הציבור לא טיפש. הוא יודע שהוא ממשיך לתעתע בכולם. תוקם כאן ממשלת אחדות טובה בלי לפיד ובלי ליברמן כמו שהציבור רוצה ומצפה", סיים דרעי את דבריו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד