י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שידוך מעניין

הנכד והנכדה של הרבי שגרים באותו בניין התארסו

שמחה בחסידות סלונים: נכדו ונכדתו של הרבי שהם בני דודים, התארסו הערב בשעה טובה ומוצלחת • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על השידוך והברכה של הילדות 

הנכד והנכדה של הרבי שגרים באותו בניין התארסו
חסידי סלונים בטיש של רבם. אילוסטרציה צילום: אביר סולטן, פלאש 90

נשאר במשפחה: שמחה גדולה הערב (רביעי) בחצר חסידות סלונים נכדו של הרבי החתן משה אברהם שלאף, מבחירי הבחורים העילויים בישיבת סלונים התארס בשעה טובה.

החתן הינו בנו של הגאון רבי פנחס שלאף, ראש כולל סלונים בביתר ומגיד שיעור בהלכה בישיבת סלונים בירושלים, נכד הנגיד ר' יחזקאל שלאף מלונדון התארס הערב עם בת דודתו הכלה הינדי ויסבלום ממנהלות ומקימות ארגון 'שלובות' ובתו של הגאון רבי אורי ויסבלום ראש ישיבת סלונים בביתר. 

מדובר בשמחה גדולה בחסידות, שכן מדובר גם בנכד וגם בנכדה ובנוסף שתי המשפחות מתגוררות באותו בניין ברחוב פולנסקי בירושלים. 

שמחת הווארט והלחיים בשעה זו בבית הסבא האדמו"ר מסלונים בירושלים. 

עם סגירת השידוך מתפרסם תיעוד מלפני שלושה שבועות של איש החסד ר' חונה דייטש מברך במעמד ילדות תסמונת את נכדת האדמו"ר מסלונים המתנדבת הינדי ויסבלום שתוך חודש תזכה להתארס בזכות תפילתן של אותן ילדות מיוחדות מארגון 'שלובות'.

העסקן ואיש החסד ר' חונה דייטש המשמש כמנכ"ל הארגון לאחר שלקח על עצמו את כל הוצאות הארגון על כתפיו, הפתיע במוצאי שבת שנערכה לילדות מיוחדות בעלי תסמונת ובירך את כולם במעמד, בנוסף להינדי שהתארסה - התארסו עוד מתנדבות בארגון, "רואים שמי שדואג לילדיו של הקב"ה-הקב"ה דואג לו", מסכם דייטש. 

חסידות סלונים שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד