י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"התקשורת במדינה הזו באמת מסוכנת"

דווח שטראמפ קיבל התקף לב ומלניה נכנסה ללחץ

באופן מוזר וחריג אם כי אצל טראמפ שום דבר לא צפוי, הנשיא האמריקני שהה בשבת האחרונה משך כמה שעות בבית חולים ונפוצו שמועות זדוניות כי חווה התקף לב | רעייתו נלחצה מהדיווחים והתקשרה אליו לוודא שהכל בסדר | טראמפ סיפר על כך אתמול והוסיף כי התקשורת בארה"ב מסוכנת

דווח שטראמפ קיבל התקף לב ומלניה נכנסה ללחץ
טראמפ צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שהה בשבת האחרונה יותר משעתיים במרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד, כחלק מבדיקות שגרתיות, כך לפי הבית הלבן.

הבדיקה לא היתה חלק מלוח הזמנים הציבורי של טראמפ בסוף השבוע, והבדיקה הרפואית האחרונה שלו הייתה בחודש פברואר האחרון.

דוברת הבית הלבן סטפני גרישם אמרה, כי הנשיא בן ה-73 "נמצא עם קמפיין מאד אינטנסיבי של בחירות 2020" ורצה לנצל את "סוף השבוע החופשי" בוושינגטון כדי להתחיל בחלקים מהבדיקה השגרתית שלו.

הדוברת לא ציינה אילו בדיקות הוא עבר, ולא דיווחה מדוע הביקור לא נחשף מראש. הביקורים הקודמים של הנשיא טראמפ ב-2018 ו-2019 הופיעו בלוח הזמנים הציבורי שלו.

בעקבות הבדיקות, הופצו שמועות בכלי התקשורת על כך שהוא חווה התקף לב.

בעקבות כך, הכחיש אתמול (שלישי) טראמפ את השמועות שעבר התקף לב. "הייתה לי בדיקה גופנית שגרתית מאוד", אמר הנשיא והוסיף "הייתי בחוץ במהירות וחזרתי הביתה". הוא הוסיף כי מלניה, אשתו, חשבה שחווה התקף לב בגלל הדיווחים על כך בכלי התקשורת.

"אשתי מלניה אמרה, 'יקירי, אתה בסדר? הם מדווחים שייתכן שהיה לך התקף לב'", ציטט טראמפ את אשתו. "אמרתי, 'למה שיהיה לי התקף לב?', 'משום שהלכת למרכז הרפואי וולטר ריד'. אמרתי שהייתי שם רק לפרק זמן קצר מאוד".

"התקשרו אליי אנשים מהיחסי ציבור שלנו, 'אדוני, אתה בסדר?' אמרתי, 'בסדר ממה'? יש דיבור שהיה לך התקף לב. CNN אמרו שייתכן שהיה לך התקף לב. שהיו לך כאבים גדולים בחזה. שהלכת לבית החולים". הדיווחים האלו "מראים שהתקשורת במדינה הזו באמת מסוכנת", סיכם טראמפ.

דונאלד טראמפ מלניה טראמפ התקף לב פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד