י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לפיד מנע אחדות"

גנץ מאשים: בגלל הנדל והאוזר אני לא ראש הממשלה

אחרי החזרת המנדט, גנץ מאשים את שותפו לפיד ושותפים נוספים מהפלג הימני ברשימה | וגם, דף המסרים שהופץ הערב בין חברי הכנסת של 'כחול לבן': "לא ניהלנו מו"מ עם החרדים"

גנץ מאשים: בגלל הנדל והאוזר אני לא ראש הממשלה
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר שהחזיר הערב (רביעי) את המנדט לידי נשיא המדינה ראובן ריבלין כשהאפשרות לממשלת מיעוט בתמיכת הסיעות הערביות ירדה באופן מוחלט מהפרק - יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ מאשים את חברי רשימתו שמנעו ממנו את המהלך.

על פי הדיווח של עמית סגל ב'ערוץ 12', בני גנץ מתח ביקרות חריפה בחדרים סגורים והאשים את חברי סיעת תל"ם של משה בוגי יעלון ואמר: "בגלל יועז (הנדל א.ק) וצביקה (האוזר א.ק.) אני לא ראש ממשלה", כשהוא מתכוון כי התנגדותם של השניים מנעה את המהלך של הקמת ממשלת
מיעוט זמנית שתשלח את בנימין נתניהו ממעון ראש הממשלה ואז יצאו לבחירות ממקום של מעמד כמפלגת השלטון.

על פי הדיווח, גנץ מאשים גם את שותפו יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, בכך שמנע ממשלת אחדות, כשלדבריו בחדרים הסגורים, גנץ התבטא ש"בגלל לפיד ירדו הסיכויים לאחדות", שבכך הוא מאשר את הטענות של 'הליכוד', של השר דרעי ושל אביגדור ליברמן, בכך שיאיר לפיד התנגד למתווה הנשיא ולכן לא נתן סיכויים לממשלת אחדות.

בתוך כך, מיכאל שמש מדווח ב'כאן 11' כי בדף המסרים של 'כחול לבן' המופץ הערב, נכתב: "לא תכננו להקים ממשלה בשום שלב עם הערבים ולא ניהלנו מו"מ עם החרדים מעולם". זאת בניגוד להצהרתו של יו"ר ש"ס דרעי ביום שני האחרון כי 'כחול לבן' פנו לש"ס בהצעות מפתות כולל שמירה על הסטטוס קוו.

בני גנץ מפלגת כחול לבן יאיר לפיד צביקה האוזר יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד