י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אב לארבעה במצב קשה

פרס כספי למי שיוביל לתפיסת דוקרי החרדי

שעות לאחר שחרדי אב לארבעה נדקר בעודו צועד לתפילת שחרית במונסי ונפצע באורח קשה, הליגה נגד השמצה מציעה פרס כספי לכל מי שיסייע בלכידתם של הפושעים | בינתיים, מצבו של האברך התייצב והוא יצא מכלל סכנה

פרס כספי למי שיוביל לתפיסת דוקרי החרדי
הזירה בה נדקר אברך במונסי צילום: באדיבות המצלם

הליגה נגד השמצה, מציעה פרס כספי על סך 10,000 דולר, למי שיביא מידע שיביא לתפיסת שני האלמונים, שדקרו הבוקר (רביעי) חרדי כשהיה בדרכו לתפילת שחרית בשכונת מונסי שבניו יורק.

"אנו מזועזעים במיוחד מהתקרית האלימה הזו", אמר אוואן ברנשטיין, אחד מראשי הליגה נגד השמצה. "זה באמת מחריד, האיש התחיל את היום בצורה רגועה, וכעת הוא במצב קשה בבית חולים בגלל התקיפה הזו, בקהילות שלנו אין שום מקום לאלימות, עלינו להתאגד ולעמוד כתף אל כתף, לא רק כדי לגנות את המעשה הבזוי הזה, אלא גם לעבוד כקהילה כדי לבלום את גאות השנאה והאלימות, אנו מאחלים החלמה מהירה ומלאה לקורבן, ומקווים כי הפרס הזה יביא לתפיסתם המהירה של האחראים להתקפה הזאת".

האירוע התרחש בסביבות השעה 05:40 בסמוך להווארד דרייב במונסי, כאשר האיש הלך לבית הכנסת לתפילת שחרית.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, מתנדבי הצלה של רוקלנד קיבלו קריאה על אדם ששוכב על הרצפה ומדמם. תחילה היה נראה שהוא נפגע מרכב, אולם הקורבן שוחח עם אנשי ההצלה כשתי דקות לפני שאיבד הכרה. הקורבן סיפר כי רכב נעצר בסמוך אליו, שני גברים ירדו ממנו, תקפו אותו באכזריות ואז דקרו אותו מספר פעמים. הם חזרו לרכבם ונסעו משם במהירות.

מתנדבים מארגון 'חברים' של רוקלנד אימתו כי סיפורו מדויק, על ידי צפייה בצילומי מצלמות האבטחה שמותקנות באזור. מתנדבי הצלה העבירו את הקורבן למרכז הטראומה של ווסטצ'סטר, שם הוא הובהל לניתוח חירום כשהוא במצב קריטי, וסובל מפצעי דקירה חמורים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

אולם בשעות האחרונות חל שיפור במצבו והוא מוגדר בשלב זה קשה אך יציב.

משפחתו מבקשת להתפלל לרפואת מרדכי בן ברכה לרפו"ש בתושח"י.

אנטישמיות ארצות הברית דקירה ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד