י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר המתקפה החריפה

נתניהו משיב לגנץ: "פניתם למפלגות החרדיות" • צפו

נתניהו מגיב הערב לגנץ, לאחר שזה תקף אותו בצורה חסרת תקדים, "אני מוכן בלי תנאים מוקדמים להיכנס איתך לשיח מיידי עוד הערב" וגם, "הרי כפי שאריה דרעי חשף היום, אתם בעצמכם פניתם למפלגות החרדיות" • צפו בדבריו  

נתניהו משיב לגנץ: "פניתם למפלגות החרדיות" • צפו
ראש הממשלה נתניהו צילום: באדיבות המצלם

לאחר שיו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ כשל בנסיונותיו להרכיב ממשלה במשך 28 הימים האחרונים כשלאחריהן הוא נאלץ הערב להשיב את המנדט לידי נשיא המדינה ריבלין ולאחר שתקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, האחרון מגיב לו.

בסרטון וידאו שהעלה הערב נתניהו, הוא פונה ליריבו הפוליטי ואומר, "בני גנץ, לא אתייחס לכל הדברים המופרכים שאמרת עליי הערב וגם על הכישלון שלך בהקמת ממשלת אחדות. זה לא כי התעקשת לפרק את הבלוק, הרי כפי שאריה דרעי חשף היום, אתם בעצמכם פניתם למפלגות החרדיות וניסיתם לשדל אותם בכל כדי שיצטרפו אליכם לשלטון".

"וחוץ מזה", מוסיף נתניהו ואומר, "היית מוכן להקים ממשלת מיעוט עם תומכי טרור שמקבלים את ההנחיות שלהם מאויבי ישראל, ולכן, בוא לא נספר סיפורים. אבל דבר אחד אמרת נכון: ישראל זקוקה לממשלת אחדות. הרי כולם רואים מול מה אנחנו עומדים היום. אנחנו במערכה מול איראן בחזיתות שונות".

"לכן, למען ביטחון ישראל, למען רצון העם, למען הפיוס בעם, אנחנו אכן צריכים להקים ממשלת אחדות. יש לנו הזדמנויות היסטוריות, אבל יש לנו גם אתגרים כבירים. ואסור לאבד אף רגע. ולכן אני עונה לך בצורה הבאה - אני מוכן בלי תנאים מוקדמים להיכנס איתך לשיח מיידי עוד הערב, כדי להקים ממשלת אחדות. אם נלך יחד נצליח", כך נתניהו.

 

בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד