י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דרמה בבית החולים

באמצע ההרצאה: בנו של הנשיא לשעבר נרצח בדקירות

דרמה בבית החולים שלוספארק בבירת גרמניה, ד"ר פריץ פון וייצזקר, בנו של קנצלר גרמניה לשעבר, נרצח במהלך הרצאה שמסר על ידי אחד המשתתפים | המשטרה עצרה גבר בן 57 בסיוע הנוכחים, אחד מהם נפצע קשות

באמצע ההרצאה: בנו של הנשיא לשעבר נרצח בדקירות
הרצאה. אילוסטרציה צילום: unsplash

פריץ פון וייצזקר, רופא בעיר ברלין - גרמניה, נדקר על ידי אדם בבית החולים, ומת במקום, הדוקר נעצר. הנרצח הוא בנו של ריכרד פון וייצזקר, מי שהיה נשיא גרמניה בין השנים 1984 ל-1994, והלך לעולמו בגיל 94 בשנת 2015.

בנו של הנשיא לשעבר של גרמניה ריכרד פון וייצזקר, נדקר אתמול (שלישי) תוך כדי הרצאה שנשא בבית חולים בו עבד כרופא. המשטרה עצרה חשוד בן 57, שעל פי העדויות, קפץ עליו מתוך הקהל ותקף אותו. אדם אחר שהיה בהרצאה, ניסה לעצור את הדוקר, אך נפצע באורח קשה. המשטרה פרסמה שהיא חוקרת "את כל הכיוונים האפשריים".

הוא היה מומחה לתרופות פנימיות ולגסטרולוגיה, ונתן הרצאה שהייתה פתוחה לכלל הציבור בנושא מחלות הכבד. בהרצאה השתתפו כעשרים איש בבית החולים 'שלוספארק' הממוקם בשכונה המערבית שרלוטנבורג בבירה ברלין, שם הוא היה מומחה בכיר ברפואה פנימית.

במשטרה מסרו כי אין לרוצח עבר פלילי קודם וכי הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ביום רביעי, ותואר כמי שיש לו "מחלה פסיכולוגית חריפה".

רצח בגרמניה הרצאה פריץ פון וייצזקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד