י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"האיש הכי חזק שיש"

הנציב בודק תלונות נגד פרקליט המדינה שי ניצן

נציב תלונות הציבור על הפרקליטות פתח בבדיקה לאחר ששוחח עם כמה פרקליטים ממחוז דרום וקיבל מהם תמונה לא חיובית על היחס לו הם זוכים מפרקליט המדינה שי ניצן שמסיים את תפקידו בימים הקרובים | האם ייצא משהו מהבדיקה? ימים יגידו

הנציב בודק תלונות נגד פרקליט המדינה שי ניצן
דוד רוזן/שי ניצן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השופט בדימוס דוד רוזן, מי שממונה כיום כנציב התלונות על הפרקליטות, בוחן בימים אלה תלונה שהונחה על שולחנו נגד פרקליט המדינה שי ניצן. כך דיווחה אמש (רביעי) העיתונאית איילה חסון ב'ערוץ 13'.

על פי דיווחה, הנציב רוזן שוחח עם שורה של פרקליטים מפרקליטות במחוז הדרומי וקיבל מהם תמונה "לא חיובית", בלשון המעטה, אודות היחס שמעניק פרקליט המדינה שי ניצן לפרקליטים, כשהם מכנים את יחסיו אליהם "התעמרות והטרדת עד".

כידוע, ניצן מסיים בימים אלה את תפקידו. ב"שישי" עם אילה חסון פורסמה כתבה נרחבת על פרקליט המדינה ועל הביקורת שהופנתה כלפיו וכלפי המערכת שבראשה הוא עומד, לאורך השנים.

בתכניתה השבועית של איילה חסון 'שישי' שודרה כתבה נרחבת על פרקליט המדינה שי ניצן ועל הביקורת שהופנתה כלפיו וכלפי המערכת בראשה הוא עומד בשש השנים האחרונות מאז דצמבר 2013, זאת לקראת פרישתו בימים הקרובים.

באותה כתבה, אמר עורך הדין ששי גז, הנחשב לאחד מוותיקי ובכירי הפרקליטים בישראל, "זה האיש הכי חזק שיש. נרצה או לא נרצה - אנחנו חיים במדינה שאין תפקיד חזק מיועץ משפטי ופרקליט המדינה - לטוב ולרע", כך גז.

יצוין כי לפני כשלושה שבועות, עורכת הדין כנרת בראשי - מי שהייתה הפרקליטה הראשונה במשפטו של נשיא המדינה משה קצב ואשת תקשורת לשעבר, פרסמה פוסט בדף הפייסבוק שלה, בו היא האשימה את הפרקליטות והעומד בראשה שי ניצן, בהדלפות, שיבוש חקירות והילוך אימים על הפרקליטים.

שי ניצן דוד רוזן פרקליט המדינה איילה חסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד