י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לא מפסיק להתנכל לחרדים

רון קובי ביקש שיאבטחו אותו וסורב; כך הוא נקם

ראש עיריית טבריה ביקש לאחרונה ממשטרת ישראל לתגבר את האבטחה סביבו במאבטח נוסף • לאחר שבקשתו לא אושרה - הוא כעס מאוד ושוב החליט על צעד תמוה ומעורר תהיות

רון קובי ביקש שיאבטחו אותו וסורב; כך הוא נקם
קובי לצד דיוקנו המושחת של רוה"מ צילום: צילום מסך

ראש עיריית טבריה רון קובי, ביקש לאחרונה ממשטרת ישראל, לתגבר את האבטחה סביבו במאבטח נוסף, והבקשה לא אושרה. לטענת המשטרה, הגיעו לאחרונה דיווחים כי קובי מאויים אך ורק בגלל פרובוקציות שהוא יוצר בעצמו, ולכן נוכחות נוספת של מאבטח אינה מוצדקת. קובי פנה למשרד הפנים, אך שם נאמר לו כי העירייה כבר קיבלה את כל תקני האבטחה המגיעים לה.

ומה יעשה פרובוקטור כקובי? נס שיש חרדים. יממה אחרי שנדחתה הבקשה החליטה עיריית טבריה בצעד תמוה ומעורר תהיות, להסיר באופן מיידי את תקן המאבטח מבית ספר חרדי בעיר, לכאורה מבלי שאפילו הודיעה על כך להנהלת בית הספר. כך דווח ב'ישראל היום'.

"אחרי שהמשרד לביטחון פנים דחה את בקשתו לתגבר את מערך האבטחה סביבו, קובי החליט להעביר מאבטח ממוסדות החינוך של החרדים כדי לתגבר את האבטחה האישית עליו", אמר אתמול ל'ישראל היום' בזעם רפאל טרבלסי, חבר מועצת העיר לשעבר. 

לדבריו, "לא יעלה על הדעת כי באווירה הביטחונית הקיימת, ביטחונם של ילדים קטנים ישמש כלי משחק בידיו של אדם מופקר, פרובוקטור שכמותו לא ידעה המדינה מימיה", הוסיף טרבלסי.

בישראל היום שוחחו עם גיל נחמני מנהל בית הספר. "התקשרתי לקב"ט מוסדות החינוך ואמרתי שהשומר המחליף לא מתאים וביקשתי שישלח שומר אחר", אמר להם נחמני.

"בבוקר הוא אמר לי שהוא מתקשה למצוא מחליף ושישלח לביה"ס מאבטח מחר. אחר כך גיליתי שזה כבר הולך למקומות אפלים.

כבר אתמול שלח הקב"ט מכתב לרון קובי שבו הוא מבקש לכאורה מראש העיר אישור להסיר את תקן האבטחה מביה"ס על בסיס דברים שלא היו ולא נבראו", הוסיף. 

בדבריו ל'ישראל היום' הוא הוסיף, כי "הטענות רצופות בעלילות כזב על כך שהילדים הם אלו שמתנכלים באופן שיטתי למאבטחים וגורמים להם לעזוב את עבודתם לעיתים תכופות".

רון קובי לא מסר תגובה ל'ישראל היום', ובמשרד החינוך אמרו כי הפיקוח על אבטחה במוסדות חינוך נמצא בסמכות המשרד לביטחון פנים. מהמשרד לביטחון פנים נמסר כי אחריות זו כמו גם קביעת רמת האבטחה לאנשי ציבור, נמצאת בסמכותה של משטרת ישראל, שממנה לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.

רון קובי אבטחה טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד