כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

בהלה בבורו-פארק • גבר ניסה לחטוף ילדה מפתח ביתה

ילדים ששיחקו בבורו-פארק - סמוך לרחוב ממנו נחטף לייבי קלצקי ז"ל - הבחינו בגבר שגרר ילדה בת 6 למרצדס שחורה • הילדים צעקו - והאיש נמלט • המשטרה חוקרת • 'השומרים' פירסמו אזהרה

בורו פארק. צילום אילוסטרציה: קובי הר צבי
בורו פארק. צילום אילוסטרציה: קובי הר צבי

ניסיון חטיפה של ילדה בת 6 אירע אתמול (ד') ברחוב איסט 4 בקצה שכונת בורו-פארק שבברוקלין - שני רחובות מהמקום בו נחטף ונרצח באכזריות לפני כתשעה חודשים הילד לייבי קלצקי ז"ל.

קבוצת ילדים ששיחקה לפנות ערב ברחוב, הבחינה לפתע במכונית מרצדס שחורה, וממנה יצא אדם כבן 50, בעל חזות רוסית. האיש צעד לעבר ילדה בת 6, ששיחקה בפתח ביתה, אחז בכוח בידה והחל לגרור אותה לעבר מכוניתו.

הילדה פרצה בצעקות, וניסתה להתנגד.

בעקבות צעקות הילדה, פצחו יתר הילדים בצעקות, שהזעיקו את הוריהם. האיש כבר הצליח כמעט להכניס את הילדה למכוניתו, אבל הילדה בעטה בו, ובשל הפחד מההורים שיצאו לרחוב, נטש האיש את הילדה המפוחדת - וברח.

המשטרה שהוזעקה למקום הגיעה בכוחות מתוגברים. שוטרים התפרסו מיד ברחובות הסמוכים במטרה ללכוד את האיש, בעוד חוקרי המשטרה עברו מבית לבית ברחוב בניסיון לאתר מצלמה שתיעדה את האירוע.

בארגון 'השומרים' אומרים, כי המשטרה עדיין לא לכדה את החשוד, מאחר ומצלמות שנמצאו בבתים היו במצב לא תקין ולא פעלו. רק מצלמה אחת תיעדה באופן חלקי ובלתי ברור את האירוע.

ארגון 'השומרים' פרסם אמש אזהרה להורים בשכונות בורו פארק ופלטבוש.
בורו פארק חטיפה משטרה לייבי קלצקי השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד