י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מבוכה פוליטית

יאיר לפיד האריך לעצמו את כהונתו כיו"ר המפלגה

מבוכה: האיש שנוהג מפעם לפעם לתקוף את הליכוד על כך שראש הממשלה מאריך את כהונתו כיושב ראש המפלגה בהליך מזורז וללא פריימריז - עושה זאת כעת בעצמו

יאיר לפיד האריך לעצמו את כהונתו כיו"ר המפלגה
יאיר לפיד צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

מבוכה: האיש שנוהג מפעם לפעם לתקוף את הליכוד על כך שראש הממשלה מאריך את כהונתו כיושב ראש המפלגה בהליך מזורז וללא פריימריז - עושה זאת כעת בעצמו.

העיתונאי עמית סגל ציטט את תקנון יש עתיד וכתב, "לידיעת העוקב יאיר לפיד‬⁩, בקרוב תיאלץ להתמודד בפריימריז קשוחים". סגל כמובן התכוון לכך שהמערכת הפוליטית בדרך למערכת בחירות שלישיות וסיום כהונת הכנסת ה-22.

בתגובה, במפלגת יש עתיד מיהרו לעדכן כי "לאור המצב החריג של בחירות חוזרות וחוסר פעילות פרלמנטרית בכנסת ה-21 והכנסת ה-22, הוחלט ביש עתיד להאריך את כהונת היו"ר, ח"כ יאיר לפיד, עד לסיום כהונת כנסת ה-25 כולל. מדובר בהליך טכני לאור הנסיבות המיוחדות".

לא ברור מי החליט להאריך, האם ההצבעה עלתה לדיון או שמא מדובר בהחלטה שקיבל יאיר לפיד על דעת עצמו. יהיה מעניין לעקוב האם לפיד ימשיך לתקוף את הליכוד בכך שהם דוחים את הפריימריז לראשות הליכוד, או שמא יבין שטעה ומצבו פחות טוב משלהם.

כזכור, לקראת הבחירות לכנסת ה-22 הודיעו בליכוד כי יבוטלו הפריימריז, לפיד צייץ אז בציניות, "אהלן הליכוד, ברוכים הבאים למפלגות בלי פריימריז".

 

יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד