י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למרות נאום ההסתה

למרות נאום ההסתה: שקד מציעה לחרדים לשבת יחד עם ליברמן

למרות נאום ההסתה הקשה שנשא אמש אביגדור ליברמן בישיבת סיעתו בו תקף את החרדים, השרה לשעבר חברת הכנסת איילת שקד דיברה היום בכנס של 'הג'רוזלם פוסט' והציעה לחרדים להתפשר ולשבת עם ליברמן • "או שהחרדים וליברמן ישבו ביחד או שכחול לבן יבינו שנתניהו עומד בראש הליכוד ואם רוצים לשבת ביחד, הם צריכים לשבת גם תחת נתניהו, שעומד בראש המחנה הלאומי" 

למרות נאום ההסתה: שקד מציעה לחרדים לשבת יחד עם ליברמן
ליברמן צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, דיברה היום בכנס של 'הג'רוזלם פוסט' והתייחסה לפלונטר הפוליטי.

"בני גנץ, יאיר לפיד וגבי אשכנזי אומרים לא לנתניהו רק בגלל 4 חודשים. מדוע הם גוררים את כל מדינת ישראל לבחירות? בגלל 4 חודשים? זה אבסורד" אמרה שקד והוסיפה, כי "אתמול הייתי בכנסת והרגשתי שזו לא כנסת, זה גנון".

את הדברים אמרה שקד על רקע הסיכום שנתניהו וגנץ הגיעו על פיו נתניהו יהיה רוה"מ ראשון ברוטציה במשך 11 חודשים. אם כעת נגרר למערכת בחירות שלישית, נתניהו יהיה רוה"מ בכל מקרה לעוד כ7 חודשים עד מועד הבחירות ולכן המחלוקת היא על 4 חודשים בלבד

שקד הוסיפה: "אין כאן מחלוקת על מדיניות אלא מחלוקת על אישיות. אפשר לפתור את זה בשתי צורות, או שהחרדים וליברמן ישבו ביחד או שכחול לבן יבינו שנתניהו עומד בראש הליכוד ואם רוצים לשבת ביחד, הם צריכים לשבת גם תחת נתניהו, שעומד בראש המחנה הלאומי".

"אסור להתדרדר למערכת בחירות שלישית" פסקה שקד. "יש מדינה לנהל, ממשלת מעבר היא לא ממשלה שמתפקדת בצורה מלאה, יש תקציבים להעביר, יש גרעון לטפל בו, יש אתגרים בטחוניים לטפל בהם בצפון ובדרום".

"יש כעת הזדמנות נדירה שיש הבנה בממשל שאפשר להחיל ריבונות על שטחי בקעת הירדן ויהודה ושומרון. צריך לעשות זאת בהקדם" אמרה שקד והוסיפה, "כעת יש חלון הזדמנויות שעלול להיסגר ואסור לבזבז זמן על בחירות מיותרות".

שקד התייחסה בדבריה גם לתקיפה באיראן: "אנו משנים את המשוואה , לא מוכנים שמה שקרה עם חיזבאללה, שהם התחמשו והגדילו פי 15 את מאגר הטילים שברשותם מאז 2006 ואנו לא עשינו כלום או מה שקרה עם החמאס שנים מאז צוק איתן , יקרה גם עם איראן בסוריה. לכן אנחנו מתכוונים להגיב בעוצמה על כל הפרה של הריבונות שלנו מיצדם ולא לתת להם להתבסס בסוריה".

איילת שקד אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד