י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המנהיג תחת כתבי אישום

כך מגיבים בתנועת 'הליכוד': איזו מתנה "נהדרת"

מעטים מאוד בליכוד משגרים הערב תגובות לתקשורת לאחר שהיועמ"ש החליט להגיש שלושה כתבי אישום נגד מנהיג מפלגת השלטון בעשור השנים האחרון | "הכל היה ידוע מראש, ידענו שהיועמ"ש לא יעמוד בלחץ שהופעל עליו", אומר יו"ר הסיעה ח"כ זוהר | לעומתו, רוב חברי הסיעה שותקים, וכך גם שאר חברי בלוק הימין

כך מגיבים בתנועת 'הליכוד': איזו מתנה "נהדרת"
נתניהו במליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתנועת 'הליכוד' מגיבים הערב (חמישי) בודדים מהח"כים ברגשות מעורבים להחלטת היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט להגיש שלושה כתבי אישום חמורים כנגד ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' ח"כ בנימין נתניהו.

השר משה כחלון שהבהיר בעבר שלא יישב בממשלה תחת כתב אישום, טרם הגיב, כך גם שאר חברי הגוש כולל הסיעות החרדיות עדיין לא הגיבו להחלטת היועמ"ש.

הראשון שבחר להגיב הוא יו"ר סיעת 'הליכוד' בכנסת ח"כ מיקי זוהר מ'הליכוד' שכתב בחשבון הטוויטר שלו, "הרגש הראשון שעולה בי: עצב גדול. כואב לי על רוה"מ, איזו מתנה "נהדרת" העניקה לו המדינה על כך שנתן את מיטב שנותיו למעננו. הכל היה ידוע מראש, ידענו שהיועמ"ש לא יעמוד בלחץ שהופעל עליו, ידענו ששי ניצן נאבק במלוא העוצמה שיגישו נגד רוה"מ כתבי אישום חמורים בכל מחיר. לא נשתוק. לא נוותר".

גם חה"כ ד"ר שלמה קרעי מ'הליכוד' הגיב להחלטת היועמ"ש ואמר, "לקרוא את כתב האישום ולפחד. מגישים כתב אישום נגד רה"מ על שוחד כאשר כתב האישום מאולץ ומופרך. היועמ"ש לא הצליח לסתום עם האצבע את שטף הטרלול והניסיון להפיכה שלטונית באמצעות צבא של פרקליטים. צבא המונהג על ידי אדם אחד ששם לו למטרה להדיח ראש ממשלה מכהן. רה"מ חף מפשע עד שיוכח אחרת. הוא ימשיך לכהן כי כך קובע החוק ואף שופט בג"צ לא יעז להתערב בזה. יש ציבור גדול מאוד שישמור על החוק במקום אלו שאמונים עליו באופן רשמי ומעלו בתפקידם".

מאוחר יותר הגיבה גם שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, במהלך כנס לציון 60 שנים לעלייה ההמונית של יהודי מרוקו, ברמלה: "זהו יום עצוב למדינת ישראל, כפי שתמיד אמרתי ואומר גם הערב לכל אדם עומדת זכות החפות עד שבית המשפט יחליט אחרת כך גם לראש הממשלה, נתניהו. אמון הציבור בפרקליטות ובמשטרה נמצא בלב הסערה הציבורית, ישנן שאלות כבדות משקל שראש הממשלה מעלה, והן חייבות להתבהר עד תום, כדי למנוע מצב שבו הפרקליטות וחוקרי משטרה הם חסינים מביקורת והם כמובן לא מעל החוק".

"זו הזדמנות לחזק את ראש הממשלה ואת משפחתו בשעה קשה זו. ניתן היה להבחין גם בנאומו שהוא מדבר מדם ליבו.
עשה נכון ראש הממשלה שקיבל החלטה להמשיך בתפקידו כפי שהחוק מאפשר לו, להלחם על צדקתו ועל שלטון הדמוקרטי במדינת ישראל ולהמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים גדולים כפי שעשה בעשר השנים האחרונות.
אני בטוחה בחפותו של ראש הממשלה, אני מאחלת לראש הממשלה שלא ישבר אלא שיהיה חזק ושימשיך להאמין בצדקתו ולומר לו - אני איתך יחד עם רבים רבים בעם ישראל", כך רגב.

ח"כ לשעבר אורן חזן מ'הליכוד' הגיב ואמר: "אי אפשר לפספס את הזחיחות ואת הפרצופים המחויכים של חלק מהכתבים בערוצי הטלוויזיה השונים. זה פשוט מכעיס. תתביישו! גם אם יש בכם שמחה תשמרו אותה לעצמכם יש ציבור רחב במדינת ישראל שבשבילו זה ערב קשה. אגב, זה צריך להיות ערב קשה לכל אזרח במדינת ישראל - כולל לכם אז תמחקו את החיוך!".

תנועת הליכוד חברי סיעת הליכוד כתב אישום נגד נתניהו אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד