י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דוד כבר לא לבד

משרד החינוך התעלם מהילד הנכה, 'עזרת אחים' נרתמו לעזרה

זה סיפור מרגש המשלב חוסר אונים עם אכפתיות ולב יהודי חם, וכאב לצד רגישות • בעזרת אחים תמיד עומדים לעזרת כל אח ומסייעים לו באהבה • דוד כבר לא לבד מול חומת האטימות!

משרד החינוך התעלם מהילד הנכה, 'עזרת אחים' נרתמו לעזרה
pixabay

דוד בן השבע רק רצה להגיע לתלמוד תורה ולהיות תלמיד מן המניין, אך לצערו ולצערם של הוריו, הנכות שלו לא מאפשרת לו להתנייד באופן חופשי.  

בשבוע החולף נחשפו כל מאזיני רדיו קול חי בתוכניתו של אבי מימרן לתמונת מצב עגומה בה נמצא  ילד בן שבע הלומד בתלמוד תורה בבית שמש, חכם, נבון ונורמלי במאת האחוזים, אך סובל מנכות, בעקבותיה הוא מתנייד על כיסא גלגלים. הילד לא מסוגל להגיע בכוחות עצמו לתלמוד התורה וזקוק להסעת נכים קבועה, אולם משרד החינוך מתעלם ממצבו ולא מאשר לו הסעה כזו. ההורים נאלצים לשלוח אותו עם מונית מותאמת בעלות של מאות שקלים בשבוע. כל פניותיהם של הוריו לגורמים הרלוונטיים, ביניהם עיריית בית שמש, לא נענו.

הרב שלמה ברילאנט, חבר מועצת עיריית בית שמש, שהועלה לשידור, סיפר כמה ניסה לסייע אך נתקל אף הוא בקיר אטום, והבטיח לקחת את העניין לטיפולו. הוא קרא למאזינים ליטול חלק ולסייע, והם נרתמו לעזרת דוד היקר ותרמו בעין יפה, בשביל שגם דוד יוכל להגיע לתלמוד התורה שלו ולהיות חלק מהכיתה.

כאן הגיעה הצעת עזרה מפתיעה ומרגשת מארגון עזרת אחים, בראשות הרב אברהם קאפ , הפועל בכל המישורים לטובת חולים ונזקקים בעיר בתי שמש. הארגון שנחשף למצוקה הגדולה של המשפחה, החליט ליטול על שכמו את כל הטיפול הטכני בהסעתו של דוד ולספק הסעת נכים ייעודית מידי יום ביומו הלוך וחזור. הרב קאפ מציין שהתרומות סייעו לשנע את המיזם, אך הוא עדיין קורא לעזרת הציבור לתרום למען המטרה החשובה. כי גם לדוד מגיע ללמוד כמו כל הילדים!

לתרומות ניתן ללחוץ << כאן >> או לפנות בטלפון: 0533111310.

משרד החינוך הסעה ילד נכה עזרת אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד