י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

RIM השיקה את "הבלקברי הזול ביותר"

באירוע שנערך בהודו הציגה החברה את המכשיר, Curve 9220, שישווק החל ממחר ומחירו פחות מ-800 שקל • המטרה: למשוך אל המותג קהל צעיר שטרם נשבה בקסמי אייפון ואנדרואיד

  • כ"ו ניסן התשע"ב
RIM השיקה את "הבלקברי הזול ביותר"

RIM הכריזה היום בהודו על סמארטפון חדש לשווקים מתפתחים, במטרה לפנות לנתח שוק נוסף שבכוחו לשפר את מצבה של יצרנית הבלקברי. המכשיר, העונה לשם Curve 9220, מכונה "הבלקברי הזול ביותר" ומחירו במדינה עומד על 10,900 רופי (כ-790 שקל). החברה מייעדת אותו לצעירים וסטודנטים, והבטיחה כי בקרוב יושק במדינות נוספות.

מפרט המכשיר כולל מסך בגודל 2.44 אינצ' ורזולוציה של 320x240 פיקסלים, עכבר-עקיבה אופטי, מצלמה בעלת חיישן 2 מגה-פיקסל וסוללה בעלת עמידות של 7 שעות דיבור ו-28 שעות המתנה. המכשיר אינו כולל קישוריות סלולרית בדור 3 או 4, ומסתפק בתקשורת סלולרית מדור 2 ו-2.5, בנוסף ל-WiFi ובלוטות'. מערכת ההפעלה שלו היא BlackBerry OS 7.1, גרסתה העדכנית של פלטפורמת הבלקברי.

פטריק ספנס, מנהל המכירות של RIM באסיה, ציין באירוע ההשקה כי בעוד שמכירות הסמארטפונים ברחבי העולם הציגו ב-2011 גידול של 61%, בהודו עמד הגידול על 97%. בנוסף, זוהי אחת המדינות היחידות בהן רשמו מכירות מותג הבלקברי עלייה בשנה שעברה, בעוד שברוב העולם הן ירדו בחדות בשל מעבר לקוחות לעבר מכשירי האייפון והאנדרואיד.

מקור בסניף RIM בישראל מסר ל-TheMarker כי בשל סדר העדיפויות של המפעילות בישראל לא מושקים בה יותר מכשירי דור 2, ולכן לא נראה בארץ את ה-9220. עם זאת, אמר, מכשירים אחרים וזולים מעט פחות של החברה, כגון 9360, עשויים להגיע בקרוב למפעילות המקומיות. הוא הוסיף כי כיום מופנים מירב מאמציה של RIM לכיוון הדור הבא של מכשיריה ומערכת ההפעלה שלהם, BlackBerry 10, וכי בהצגה ראשונית שלה למפעילות מרחבי העולם בתערוכת MWC 2012 היו התגובות - גם ממערכת ההפעלה וגם מהמכשירים המריצים אותה - "נהדרות". מכשירי הדור הבא של החברה צפויים להגיע לישראל זמן קצר לאחר השקתם העולמית.
בקלברי זול סטודנטים סמארטפון rim

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד