י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תומך ועוקץ

שר המשפטים אמיר אוחנה מביע תמיכה בנתניהו: "הוא איננו אשם"

"אין צל של ספק בליבי כשאני אומר ומרשה לעצמי לקבוע, מהיכרות קרובה: בנימין נתניהו איננו אדם מושחת", כך אומר שר המשפטים שמחזק את יו"ר תנועתו במילים חמות וכעו"ד מוסיף כי "‏הרבה כתבי אישום שקרסו ראיתי בחיי המקצועיים" | השר אוחנה עוקץ על הדרך שני ח"כים ברשימה

שר המשפטים אמיר אוחנה מביע תמיכה בנתניהו: "הוא איננו אשם"
אמיר אוחנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר המשפטים ח"כ אמיר אוחנה מ'הליכוד' - מי שממונה על משרד המשפטים, הכולל בתוכו בין הייתר את הפרקליטות והמשטרה, קובע כי "ראש הממשלה איננו אשם".

בפוסט שהעלה הלילה (שישי) כתב שר המשפטים על נתניהו כי "‏הוא איננו אשם, משום שכך קובע החוק ומשום שזוהי שיטתנו המשפטית. ‏את אשמתו של אדם, במדינת ישראל, יש להוכיח בבית משפט. ‏לא באולפנים, לא ברשתות החברתיות, אפילו לא במשרדי הפרקליטות".

אוחנה המשמש גם כעורך דין במקצועו, הוסיף וכתב כי "‏הרבה כתבי אישום שקרסו ראיתי בחיי המקצועיים. שורה של אנשי ציבור התמודדו בעבר עם כתבי אישום שהוגשו נגדם - וזוכו. ‏יעקב נאמן. רפאל איתן. אביגדור קהלני. ‏אין צל של ספק בליבי כשאני אומר ומרשה לעצמי לקבוע, מהיכרות קרובה: בנימין נתניהו איננו אדם מושחת".

הוא שיבח את יו"ר 'הליכוד', "את מיטב שנותיו נתן למדינת ישראל, ליחסי החוץ שלה ולבטחונה. במקום לעשות לביתו - הוא עשה לעמו. הוא עשה לארצו. אני גאה מאוד לעמוד לצידו ברגע הזה, שהוא ללא ספק רגע קשה. גאה בכם חברי הרבים השרים וחברי הכנסת (חוץ משניים) שעומדים שם יחד איתנו, ובטוח לחלוטין שדין ההיסטוריה יוכיח שזה היה המקום הנכון לעמוד בו".

וכדאי לשים לב לסוגריים במקטע האחרון בהודעתו של השר אמיר אוחנה בו הוא מציין "חוץ משניים", השר מתכוון לחבר הכנסת גדעון סער שדורש לקיים פריימריז לראשות 'הליכוד', מה שנתפס אצל חלק מהח"כים כניסיון להדיח את נתניהו אחרי עשור שנים. ומי השני, יותר נכון השנייה, חברת הכנסת מיכל שיר, שהודיע תמיכה פומבית בסער, לו שימשה כיועצת פוליטית.

שר המשפטים אמיר אוחנה כתבי אישום כתב אישום נגד נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד