י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מנסים להציל את העין

הנדקר החרדי ממונסי התעורר מהתקיפה האכזרית

מצבו של האברך מרדכי שלזינגר שנדקר קשות בבוקרו של יום רביעי הולך ומשתפר בחסדי שמים. אתמול הוא עבר ניתוח מסובך בראשו והוא צפוי לעבור ניתוח נוסף להציל את אחת מעיניו שנפגעה | מתנדבים חרדים עוברים על עשרות מצלמות על תוואי של 6 ק"מ במטרה ללכוד את הפושעים 

הנדקר החרדי ממונסי התעורר מהתקיפה האכזרית
מתנדבי ארגון 'חברים' עוברים על המצלמות לאורך 6 ק"מ צילום: המצלם

מנסים להציל את העין. הנדקר התעורר לאחר התקיפה האכזרית. מרדכי שלזינגר, ממונסי, בן ה-29, עבר אתמול (חמישי) ניתוח מסובך בראשו, והוא בחסדי שמים מגיב למשפחתו שנמצאת ליד מיטתו. היה זה ניתוח שני שלו מאז הדקירות הרבות שספג שכללו גם שבר בגולגולת.

כזכור, מרדכי בן ברכה, נדקר שלשום (רביעי) בדרכו לתפילת שחרית במונסי, והוא פונה במצב אנוש לבית החולים, שם הרופאים נאבקו על חייו והוא ניצל ממוות. הרופאים מקווים כי יצליחו לבצע ניתוח נוסף, ויוכלו להציל את אחת מעיניו שנפגעה קשה בתקיפה.

בני משפחתו ביקשו להתפלל להחלמתו השלימה של מרדכי בן ברכה לרפו"ש בתושח"י.

בתוך כך, משטרת ראמפו פועלת ללא לאות בסיוע בלשים מיחידות אחרות, המשטרה מאז הדקירה הגבירה את הסיורים, והנוכחות הנוספת המשטרתית הזו לא צפויה להסתיים בזמן הקרוב.

צילומי מצלמות האבטחה שהועברו לבלשי משטרת ראמפו, הגיעו בזכות עבודתם המסורה של מתנדבי ארגון 'חברים' מרוקלנד. המתנדבים עובדים מסביב לשעון כשהם עוברים בית בית בחיפוש אחר תיעוד נוסף ממצלמות, מה שיקל על עבודת המשטרה בניסונותיה לעלות על עקבותיהם של הדוקרים.

בינתיים הכריזה הליגה נגד השמצה על פרס בסך 10,000 דולרים למי שיביא לתפיסת הדוקרים, אולם עד כה איש לא מסר קצה חוט.

חרדי נדקר תקיפה אכזרית מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד