ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
דופקים לעצמכם כדור בראש!

מגיש הליכוד TV מאיים: "ישתוללו ברחובות"

פליט הריאליטי אלירז שדה שהגיש את שידורי התעמולה בערוץ הליכוד TV כותב בחשבון הטוויטר שלו, כי אם המשפטנים לא יאפשרו לנתניהו לקבל מנדט להקמת ממשלה לפני פסק דין חלוט, הציבור "ישתולל ברחובות" 

מגיש הליכוד TV מאיים: "ישתוללו ברחובות"
אלירז שדה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אלירז שדה, מי ששידר את שידורי תעמולת הליכוד באולפן מיוחד שהוקם לצורך קמפיין הבחירות של הליכוד בבחירות מועד א' - כותב בחשבון הטוויטר שלו, כי "‏החוק קובע ראש ממשלה רשאי לכהן עד פסק דין חלוט. אם יעזו המשפטנים לפרשן את החוק כדי להשתלט על המדינה בכח, ישתוללו ברחובות. רק הציבור יקבע בבחירות הקרובות שלטון העם או שלטון המשפטנים!"

הדברים מגיעים לאחר שעל פי הדיווחים באתרים שונים, פרקליט המדינה שי ניצן, לא יאפשר לנתניהו להקים ממשלה במידה והוא ינצח בבחירות הקרובות, מאחר וחוק יסוד קובע שראש ממשלה תחת כתב אישום, יכול לכהן בתפקידו עד גזר דין חלוט.

שדה הוסיף בהקשר לסיקור האוהד בתיק 4000, כי "‏מסר לחלק מעיתונאי ישראל שמשום מה מחייכים כמו ליצנים וחוגגים את סופם שלהם. אם נתניהו יורשע בעוד כמה שנים בסוף משפטו, התקשורת והעיתונאים הם המטרה הבאה של המשפטנים. עיתונאי מתפרנס ממקור? המקור קיבל סיקור חיובי? שוחד. השנאה לימין ולנתניהו עיוורה אתכם ואתם דופקים לעצמכם כדור בראש!".

הליכוד שי ניצן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד