י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עיין בתיעודים ונעלם

דאגה במונסי: מי חיבל במצלמה שתיעדה את דקירת הצעיר החרדי

דאגה בקהילה החרדית במונסי: מי הוא האלמוני שחיבל במצלמות שתיעדו את דקירת החרדי שהביאה לפציעתו האנושה ולניתוחים מסובכים בראשו • בעקבות האירוע המטריד: תושבי האזור קיבלו הוראה לא לתת לאף אחד לצפות במצלמות האבטחה • התפללו לרפואת מרדכי בן ברכה

דאגה במונסי: מי חיבל במצלמה שתיעדה את דקירת הצעיר החרדי
המתנדבים בזירה צילום: Yeshiva world news

אירוע מטריד: אמש (חמישי) הגיעו עשרות מתנדבים מארגון "חברים" של מחוז רוקלנד לאזור בו נדקר ביום רביעי באכזריות אדם חרדי בדרכו לתפילת שחרית, המתנדבים החלו לעבור בית בית בכדי לצפות בכל מצלמות האבטחה באזור, בניסיון לקבל קצה חוט לגבי זהות הדוקרים.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, אדם אלמוני נכנס לבתים באזור הדקירה וביקש לצפות בצילומי האבטחה שלהם. לרוע המזל, נודע שלפחות שני בתים אפשרו לאדם זה לצפות במצלמות, רק לאחר שהוא ביקר בשני בתים, מישהו הבין שהאיש לא מהמשטרה וכי לא ברור מי הוא, והאם הוא קשור לדוקרים.

תושבי האזור קיבלו הוראה לא לתת לאף אחד לצפות במצלמות האבטחה, רק לשוטרים שמציעים תג זיהוי, או למתנדבים של ארגון "חברים".

כזכור, האירוע התרחש ביום שלישי בסביבות השעה 5:40 בסמוך להווארד דרייב במונסי, כאשר מרדכי שלזינגר ממונסי בן ה-29 הלך לבית הכנסת לתפילת שחרית.

מתנדבי הצלה של רוקלנד קיבלו קריאה על אדם ששוכב על הרצפה ומדמם. תחילה היה נראה שהוא נפגע מרכב, אולם מרדכי שוחח עם אנשי ההצלה כ-2 דקות לפני שאיבד את ההכרה. מרדכי סיפר כי רכב נעצר בסמוך אליו וכי שני אנשים ירדו ממנו, תקפו אותו באכזריות ואז דקרו אותו מספר פעמים. הם חזרו לרכבם ונסעו משם במהירות.

כפי שדווח באתר "בחדרי חרדים", אתמול עבר מרדכי ניתוח מסובך בראשו לאחר שסבל משבר בגולגולת והוא בחסדי שמיים מגיב למשפחתו שנמצאת ליד מיטתו. מדובר בניתוח השני שלו מאז הדקירות הרבות שקיבל.

בתוך כך, משטרת ראמפו פועלת ללא לאות בסיוע בלשים מיחידות אחרות, מאז הדקירה המשטרה הגבירה את הסיורים והנוכחות הנוספת המשטרתית הזו לא צפויה להסתיים בזמן הקרוב. בינתיים הוצע פרס של 10,000 דולרים למי שיביא לתפיסת הדוקרים.

חרדי נדקר מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד