י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הח"כ הימני מכחול לבן

"החרדים חושבים כמוני - נתניהו צריך לצאת לנבצרות"

ח"כ יועז הנדל תוקף את חברי בלוק הימין ואת המפלגות החרדיות: "הם חושבים בדיוק כמוני אבל לא מעזים להגיד זאת. אין אפילו אחד שמעז להגיד זאת פומבית - כולל המפלגות החרדיות"

"החרדים חושבים כמוני - נתניהו צריך לצאת לנבצרות"
יועז הנדל צילום: הדס פרוש / פלאש 90

הפלונטר הפוליטי התנגש עם הפלונטר המשפטי ומעלה את השאלה הגדולה והמשמעותית ביותר בשנים האחרונות - האם נתניהו לקראת סוף עידן - חבר הכנסת יועז הנדל מכחול לבן טוען כי גם בסיעות החרדיות חושבים שנתניהו צריך לנקות את שמו מחוץ למערכת הפוליטית ואז לשוב אליה.

בפוסט שפרסם ברשת הפייסבוק כתב הנדל, "מאחלים לנתניהו שיצא זכאי, אבל משוכנעים שבעת הזו הוא צריך לצאת לנבצרות ולעסוק בענייניו המשפטים. יש מעצבי דעת קהל, מנהיגים, רבנים ועיתונאים שכבר אומרים זאת בקול - חסרים רק נציגים פוליטיים שיגידו זאת".

‏לדבריו, "אין אפילו אחד שמעז להגיד זאת פומבית מתוך הליכוד, ימינה, הבית היהודי והמפלגות החרדיות. אל תטעו הם חושבים בדיוק כמוני אבל לא מעזים להגיד זאת".

עוד אמר הנדל, "המערכת הפוליטית נמצאת בכאוס, רוב העם רוצה אחדות שאנחנו - מכל המפלגות- לא יכולים לספק בגלל שנתניהו עם כתבי אישום. ההפיכה היחידה שמתבקשת היא הפיכת ההיצמדות הפוליטית לנתניהו להיצמדות פוליטית לעקרונות".

בהתייחסו למצב הפוליטי המתחבר למצב המשפטי אמר הנדל כי "אם למי שנמצא בכנסת אין אומץ, זה חייב להגיע מבחוץ". הוא קרא להפגנות ברחובות וטען כי "אפשר למנוע את הבחירות. אפשר לייצר אחדות, חובה לשמור על הבית".

יועז הנדל מפלגת כחול לבן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד