ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
כשהמוסלמית הגנה על היהודי

תקף באלימות משפחה חרדית ברכבת התחתית

תקרית ברכבת התחתית בלונדון: אלמוני תקף באלימות מילולית אב ושני ילדים שהיו עמו ברכבת • "הוא פשוט צרח על הילדים האלה, זה היה מחריד מכל הבחינות" • צפו בתיעוד

תקף באלימות משפחה חרדית ברכבת התחתית
התוקף כפי שתועד צילום: באדיבות המצלם

משטרת לונדון מחפשת אחר אדם שתקף בצורה מילולית מפחידה אב ושני ילדיו בזמן שנסעו ברכבת התחתית של לונדון ביום שישי האחרון. האדם שהמשטרה מחפשת אחריו תועד כשהוא קורא קטעים מתוך ספר התנ"ך לשני ילדים חובשי כיפות, שנסעו עם המשפחה בצהרי היום.

"הוא פשוט צרח על הילדים האלה", אמר כריס אטקינס שצילם את האירוע. משטרת לונדון פרסמה הודעה כי היא מחפשת את האיש ומבקשת סיוע מכל מי שיכול לתת מידע שיוביל למעצרו של האנטישמי. מר אטקינס תיעד את האירוע במשך כשתי דקות, ואז עבר להחליף מושבים עם הילד הצעיר ליד אביו, כדי שלא יהיה קרוב מדי לאנטישמי.

"זה תפס אותי בגלל הילדים, הוא פשוט צרח על הילדים האלה, זה היה מחריד מכל הבחינות", אמר. "הוא אמר שבתנ"ך כתוב שהיהודים הרגו את ישו וכולם אדוני עבדים. אני גר בלונדון 20 שנה ואתה רגיל לאנשים שמשתוללים, רק ​​אחרי דקה אני הבנתי שזה ממש אנטישמי", אמר אטקינס ל-BBC.

אדם שניסה להרגיע את האנטישמי אוים על ידו שהוא "ישבור לו את הפרצוף". אישה מוסלמית בחיג'אב התעמתה איתו ואמרה לו להפסיק, "האישה המוסלמית באמת לקחה את המקרה בתקיפות ובהתמדה, והיא הגנה על היהודי". אמר מר אטקינס.

"בימים האלה אומרים לנו כמה כולם לא סובלניים וכל הדתות שונאות זו את זו, ושם הייתה אישה מוסלמית שהגנה על כמה ילדים יהודיים, אמר. מר אטקינס אמר שהמשפחה ירדה מהרכבת כמה תחנות לאחר מכן, ואביהם של שני הנערים נתן לו אישור לשתף את הסרטון.

ממשטרת לונדון נמסר: "בסרטון שהופץ ברשת נראה כי הנוסעים הוטרדו בהתעללות אנטישמית, מי שיודע את זהותו של האיש בתמונה מתבקש ליצור קשר איתנו".

רכבת תחתית לונדון תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד