ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הליכוד: "מגלה חתרנות"

רעידת אדמה בליכוד: גדעון סער נגד בנימין נתניהו

לראשונה בצורה פומבית: בכיר הליכוד סער מסיר את הכפפות ומזהיר מפני מערכת בחירות נוספת שלדבריו לא תקדם את המדינה • בראיון לפני זמן קצר הוא קרא לפריימריז בזק וטען כי ביכולתו להקים ממשלת אחדות ולמנוע סבב שלישי • הליכוד: "מינימום נאמנות, מקסימום חתרנות"

רעידת אדמה בליכוד: גדעון סער נגד בנימין נתניהו
סער ונתניהו צילום: הדס פרוש ותומר נויברג, פלאש 90

דרמה פוליטית: לאחר שפעל מאחורי הקלעים ועל אש נמוכה, הערב (מוצאי שבת) לראשונה בכיר בסיעת הליכוד יוצא פומבית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וקורא לפריימריז בזק עוד בתוך ה-21 יום כדי שיוכל להרכיב ממשלה בעצמו ובכך למנוע בחירות "מיותרות" כדבריו.

בראיון שהעניק הערב ל"החדשות" קרא סער לקיים בחירות בזק לראשות המפלגה ואמר, "אני קורא לערוך פריימריז בזק בתוך ה-21 יום הבאים; אוכל להרכיב ממשלה".

לדבריו, "נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה גם אם נלך לבחירות שלישיות או רביעיות או חמישיות". סער ציין כי בחירות דמוקרטית בתוככי הליכוד יאפשרו את המשך שלטון הליכוד אל מול האפשרות שכחול לבן ינסקו.

סער אף התייחס לנאומו של ראש הממשלה לאחר פרסום כתב האישום והאשים את נתניהו כי הוא "לא עשה דבר בעת שלטונו נגד הפרקליטות". סער תקף את התנהלותו של נתניהו בעניין המשפטי האישי שלו.

לדברי סער, "אי אפשר לדבר על החלטת היועמ"ש כעל הפיכה שלטונית. זהו לא ניסיון להפיכה שלטונית, זה לא אחראי לומר זאת".

בליכוד מיהרו להגיב לדברי סער ובהודעה שהוציא בסמוך נאמר: "יו״ר הליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו שהביא לליכוד 32 מנדטים״, לדברי דוברו של נתניהו, ״מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".

גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד