י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בזכות התיעוד

המשטרה עצרה את תוקף האב החרדי וילדיו

בזכות אזרח הגון וישר, שתיעד את המקרה המזעזע, משטרת בריטניה עצרה את הגבר השחור שנטפל ברכבת התחתית של לונדון לאב חרדי שנסע עם ילדיו

המשטרה עצרה את תוקף האב החרדי וילדיו
התוקף כפי שתועד צילום: באדיבות המצלם

משטרת בריטניה עצרה גבר שתקף בצורה מילולית מפחידה אב חרדי ושני ילדיו בזמן שנסעו ברכבת התחתית של לונדון ביום שישי האחרון, הגבר שהמשטרה עצרה בעיר ברמינגהאם - מרחק כשעה וחצי מלונדון, תועד כשהוא קורא קטעים מתוך ספר התנ"ך לשני ילדים חובשי כיפות שנסעו עם המשפחה בצהריי היום.

"הוא פשוט צרח על הילדים האלה", אמר כריס אטקינס, שצילם את האירוע.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', משטרת לונדון פרסמה הודעה כי היא מחפשת את האיש וביקשה סיוע מכל מי שיכול לתת מידע שיוביל למעצרו של הגבר האנטישמי, ואכן אתמול האיש נעצר בביתו, מר אטקינס תיעד את האירוע במשך כשתי דקות, ואז עבר להחליף מושבים עם הילד הצעיר ליד אביו, כדי שלא יהיה קרוב מדי לגבר האנטישמי.

"זה תפס אותי בגלל הילדים, הוא פשוט צרח על הילדים האלה, זה היה מחריד מכל הבחינות" אמר.

"הוא אמר שבתנ"ך כתוב שהיהודים הרגו את ישו וכולם אדוני עבדים. אני גר בלונדון 20 שנה ואתה רגיל לאנשים שמשתוללים, רק ​​אחרי דקה אני הבנתי שזה ממש אנטישמי", סיפר אטקינס ל-BBC.

גבר שניסה להרגיע את האנטישמי, אוים על ידו שהוא "ישבור לו את הפרצוף". אישה מוסלמית בחיג'אב התעמתה איתו ואמרה לו להפסיק, "האישה המוסלמית באמת לקחה את המקרה ברצינות רבה, ויצאה להגנת היהודי המותקף". אמר מר אטקינס.

"בימים האלה אומרים לנו כמה כולם לא סובלניים וכל הדתות שונאות זו את זו, ושם הייתה אישה מוסלמית שהגנה על כמה ילדים יהודיים".

מר אטקינס אמר שהמשפחה ירדה מהרכבת כמה תחנות לאחר מכן, ואביהם של שני הנערים נתן לו אישור לשתף את הסרטון בטוויטר.

תקיפת חרדי משטרת בריטניה רכבת תחתית אנטישמיות בבריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד