י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
התורים הרבים בוטלו

רופא בכיר חובש כיפה נעצר בחשד לפגיעה בנער

"כקהילה, אנחנו לא צריכים להתבייש ש'אחד משלנו' הוא מתעלל", רופא בכיר תושב ברוקלין - חובש כיפה נעצר לאחר שעל פי החשד פגע קשות בנער בן 14 | הדף שלו הוסר מאתר בית החולים וכל התורים שהוזמנו אליו בוטלו

רופא בכיר חובש כיפה נעצר בחשד לפגיעה בנער
קליניקה. אילסוטרציה צילום: pexels

רופא בכיר חובש כיפה שמשתייך לקהילה האורתודוקסית בברוקלין, נעצר לאחר שפגע קשות בנער בן 14 מהקהילה היהודית.

ד"ר א.ו. ניסה להיפגש שוב עם הנער ב-29 באוקטובר לאחר המקרה לכאורה, אך ה FBI התערב ונתן לרופא להאמין שהוא נפגש עם הנער. הרופא הבכיר הגיע להיפגש עם הקורבן, אך סוכני ה-FBI עצרו אותו.

הרופא הודה, כי בעבר פגע בנער נוסף מהקהילה האורתודוקסית, כך לפי רישומי בית המשפט.

הרופא הוא מנהל מחלקה בבית החולים הקהילתי בברוקלין - ניו יורק, ומקושר לבתי חולים אחרים בניו יורק. הדף שלו הוסר מאתר בית החולים של ברוקלין לאחר מעצרו. הרופא פגע בילד במשך תקופה ארוכה. כך דווח האתר JCW. עוד דווח, כי בית החולים הודיע בפתאומיות לכל הפציינטים כי, "התורים שלהם מבוטלים עקב אירוע לא צפוי שאירע לרופא". בית החולים לא פירט מה הסיבה.

מאיר סיוולד, מנהל ומייסד אתר "הקהילה היהודית", העוקב אחר הנעשה בקהילות היהודיות, אמר כי הוא "נחרד מהפשעים לכאורה." הארגון שלו נלחם בהתעללות ופגיעה בקהילות האורתודוקסיות.

"כקהילה, אנחנו לא צריכים להתבייש ש'אחד משלנו' הוא מתעלל", אמר סיוולד בהצהרה, "המקור היחיד של בושה צריך להיות אם כקהילה, אנו מכסים על התעללות ולא מתמודדים איתה בעבודה משותפת עד שכל אדם שרוצה לפגוע בילד יצא מקרבנו".

"אנחנו מודים למשפחה שיש לה הרבה אומץ, מיד כשנודע להורים את שארע לבנם הם פנו מיד לרשויות החוק, אנחנו מודים ל-FBI שעצר את הרופא וטיפל במקרה במהירות", כך מאיר סילווד.

תקיפת קטין מעצר רופא חובש כיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד