י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מפחדים שאני אדבר"

הבית הלבן חסם את היועץ לשעבר בטוויטר; טראמפ: "זה לא אני"

ג'ון בולטון, היועץ לביטחון לאומי לשעבר בבית הלבן שפוטר במפתיע על ידי הנשיא טראמפ, טוען כי הבית הלבן חסם את חשבונו בטוויטר • "מאז התפטרותי, סירב הבית הלבן לתת לי גישה לחשבון הטוויטר הפרטי שלי" • טראמפ: "זה לא אני"

הבית הלבן חסם את היועץ לשעבר בטוויטר; טראמפ: "זה לא אני"
טראמפ ופומפאו צילום: רויטרס

ג'ון בולטון, היועץ לביטחון לאומי לשעבר בבית הלבן שפוטר במפתיע על ידי הנשיא טראמפ, חזר לצייץ בטוויטר אחרי שתיקה של מספר חודשים. לדבריו, מי שמנע ממנו עד כה את הגישה לחשבון האישי היו לא פחות מאנשי הבית הלבן.

"שמח לחזור לטוויטר אחרי יותר מחודשיים. הישארו מחוברים בשביל סיפור הרקע", צייץ תחילה בולטון. "שחררנו את החשבון, שקודם לכן נחסם באופן לא הוגן לאחר התפטרותי מתפקיד היועץ לביטחון לאומי", צייץ בנוסף.

ג'ון בולטון

"מאז התפטרותי, סירב הבית הלבן לתת לי גישה לחשבון הטוויטר הפרטי שלי", כתב בציוץ שלישי ותהה: "מתוך פחד ממה שאני עלול לומר?". הוא הוסיף: "לאלו ששיערו שנכנסתי למסתור - צר לי לאכזב!". לדבריו, מי שהחזיר לו את הגישה לחשבון לא היו אנשי הבית הלבן, כי אם חברת טוויטר. טוויטר עצמה סירבה להתייחס לדברים.

בריאיון לערוץ "פוקס ניוז" נשאל הנשיא טראמפ האם אכן הבית הלבן הוא זה שהקפיא את חשבונו של בולטון והשיב: "כמובן שלא. הייתה לי מערכת יחסים טובה עם בולטון. לא הסכמנו על כמה דברים, אבל בעצם הייתה לנו מערכת יחסים טובה. לא, לא עשיתי את זה".

ג'ון בולטון הבית הלבן טוויטר חסימה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד