ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ומה אמר על ביקור הרבי מסאטמר

בקו הפנימי: הח"כ יצא להגנת נתניהו בשפת היידיש

ח"כ ישראל אייכלר התראיין בקו הפנימי של חסידות בעלזא בשפת היידיש, והתייחס לכתב האישום נגד נתניהו, "הוא נרדף רק בגלל שהוא מייצג את העם היהודי נגד המתייוונים. הוא שותף עם יהדות התורה ש"ס והמתנחלים" | התייחס גם לדברי ליברמן על החרדים ה'אנטי ציוניים' ולביקור הרבי מסאטמר בישראל

בקו הפנימי: הח"כ יצא להגנת נתניהו בשפת היידיש
חרדים משוחחים בטלפון ציבורי. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התייחסות ראשונה: לאחר שב'יהדות התורה' הסתפקו בהתייחסות דלה לכתב האישום שהוגש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורק גיבו את רוחו לנוכח המצב המשפטי הקשה - התייחסות ראשונה של חבר כנסת חרדי שיוצא למתקפה חריפה כנגד הפרקליטות והמשטרה, כשהוא מתייחס בראיון בשפת היידיש לקו התוכן של חסידות בעלזא למצב הפוליטי ולפרשיות בהם מסובך ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אנו עומדים לקראת חודש כסלו, בו אנו עוסקים במלחמת בני האור ובני החושך, מלחמת החשמונאים במתייוונים. שתי סכנות אורבות כעת לפתחנו: הסכנה הראשונה היא אביגדור ליברמן. הוא מצא דרך לדחוק את החרדים באמצעות עלילת דמים בה הוא מאחד את החרדיים והערבים כסכנה לישראל. למרות שהמחבל הערבי כבר הרג עשרות אלפים ואילו החרדי לא הרג אפילו זבוב. אבל ליברמן מחבר אותם בתודעה החילונית כאויב משותף". פתח חבר הכנסת ישראל אייכלר את דבריו בראיון לקו הפנימי.

לדבריו, "השמאל התל אביבי שונא חרדים כבר מאה שנים. אבל מעולם לא האשים את החרדים ביד אחת עם הערבים. מקסימום האשים אותם בכך שהם לא משתפים פעולה במלחמה נגד הערבים. בדרך כלל בשמאל שנאו את החרדים ובימין את הערבים, כך היה עד היום. מהיום יש אלפים בעולם שעבורם ערבי וחרדי זה אותו דבר. ליברמן הכניס לראשונה גם בציבור הלא יהודי, את החיבור של החרדים והערבים. וזו סכנה גדולה".

ח"כ אייכלר. צילום: שלומי כהן, פלאש 90

עוד טוען אייכלר במענה לדברי חבר הכנסת אביגדור ליברמן בשבוע שעבר כי, "יש לזכור שבגזירות השלטון החילוני החרדיים מקבלים מעט מהצרכים שלהם, רק בגלל שהערבים מקבלים. בלי חובת השוויון לערבים לא היינו מקבלים כלום. כל העניים במדינה נהנים מכך שהמדינה נותנת לערבים וממילא נאלצת לתת גם להם. אבל בעניינים מדיניים ברור שכל החרדיים יחד עם היהודים נגד האויב הערבי, יותר מאשר אנשי השמאל של צפון תל אביב. ליברמן הפך את הקערה. הוא העביר את ציבור הבוחרים שלו מהמדרכה הימנית לשמאלית. זו הסכנה הראשונה".

"נתניהו נרדף בגלל שהוא שותף של החרדים והמתנחלים"

כאמור, לראשונה מתייחס חבר הכנסת ישראל אייכלר לאישום שהוגש כנגד נתניהו, בו הוא נאשם גם בסעיף שוחד, כשהוא טוען כי, ״בשבוע שעבר כשהגישו כתב אישום נגד נתניהו על שוחד רק כדי להפיל ממשלת ימין חרדיים. איזה פקיד לא מבקש טובה מחבר. מה בסך הכול עשה נתניהו? הוא ביקש טובה מחבר, שלא ישמיצו את משפחתו באתר החדשות שלו. אם זה שוחד, כולם צריכים לשבת בכלא על שוחד".

בראיון לק הבעלזאי טען אייכלר כי ״נתניהו נרדף רק בגלל שהוא מייצג את העם היהודי נגד המתייוונים. הוא שותף עם יהדות התורה ש"ס והמתנחלים. מהצד השני יש את המתייוונים שרוצים לעקור כל צביון דתי מהמדינה. קוראים לזה 'כור היתוך'. במקום שהצבא יעסוק בביטחון הוא עוסק בהיתוך נשמות ישראל. כל זמן שאין ביטול גיוס חובה לנשים, בחור חרדי לא יוכל לשרת בצבא כזה. הצבא עולה לנו שבעים מיליארד שקלים בשנה, כשיש רבבות חיילים מיותרים שכל המטרה היא להעביר אותם כור היתוך ולא שום עניין בביטחון. מהו כור היתוך? להפוך יהודים למתייוונים".

אייכלר התייחס בראיון בשפת האידיש גם לביקורו של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר בישראל, שעורר סערה בעקבות תמיכתו במוסדות שאינם לוקחים כסף מהמדינה, "מי שרוצה לחזק את האמונה היהודית צריך להתחבר עם הצדיקים אשר יודעים להגן ולהציל את הדור הצעיר מן התרבות הרעה של המתייוונים. בה בעת הם יכולים לשמור על קשר עם השלטון, כמו רבי יוחנן בן זכאי שביקש "תן לי יבנה וחכמיה", אבל לא להתחבר עם התרבות הרעה שלהם. גם אז היו קנאים שהתנגדו לרבי יוחנן בן זכאי בבחינת "רבם דקרו". הם רצו התבדלות מוחלטת ושרפו את מחסני התבואה והעצים כדי ליצור רעב ובלבד שלא לשתף פעולה עם הרומאים".

הרבי מסאטמר בישראל. צילום: שוקי לרר

"יש מי שבורח לחו"ל כדי להיבדל מן הציונים", עקץ אייכלר והוסיף, "שם הוא פוגש את הרפורמים והגויים. שם באמריקה אפשר לשבת בנחת עם כל תועבות העמים וחילולי השבת בלי למחות כך גם אצל המלכה הבריטית וגזירות החינוך שלה, בלי שום קשר עם הציונים. אבל מי שגר פה, כאן המתייוונים הם השולטים. כבר קבעו הצדיקים ש"הכסף שלהם" הוא בעצם כספי המיסים שלנו, וצריכים לקחת אותו חזרה. השיטה של הרה"ק מבעלזא הייתה "לא הביט און ביעקב ולא ראה עמל בישראל". אנחנו צריכים לשבור את החבית ולשמור את יינה. לא להתחבר עמם, אבל להציל מידם. צריך לפעול יחד עם מי שלא שונא יהודים חרדיים, נגד מי ששונא חרדים ואת היהדות כולה".

"ברוך השם, היום בכל רחבי הארץ יש ילדים חרדים. הם לא הצליחו לעצור את הילודה, אז הם התחילו להילחם על ידי בתי הסוהר, המשטרה ובתי המשפט. הם לא מסוגלים לראות את הגידול החרדי, והם עושים הכול, עד שהם מפילים את ראש ממשלה שהולך יחד עם החרדים.  משפט דרייפוס של נתניהו הוא חלק ממלחמה נגד לומדי התורה. לא צריך לפחד מהם, הקדוש ברוך הוא יציל אותנו גם מהם", ציין אייכלר.

אייכלר סיים את דבריו ואמר כי מטרתם לעקור את הכל כמו לבן הארמי. יש להם את כל הכלים והשיטות. אבל לנו יש את הקדוש ברוך כנאמר "כל כלי יוצר עלייך לא יצלח". "ה' אתנו אל תיראו". כמו שהחשמונאים היו מיעוט קטן שהצליחו להחזיר את האור לבית המקדש, כך גם אנחנו נצליח במלחמה נגד המתייוונים ונגד הסיקריקים שלא נותנים לנו לבקש את יבנה וחכמיה. רק בבניין עולם התורה ברוחניות ובגשמיות נצליח לנצח את המתייוונים ותרבותם הרעה ובשם ה' נעשה ונצליח".

ישראל אייכלר כתב אישום נגד נתניהו הרבי מסאטמר אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד