י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מברך אך מבקר

סער נגד נתניהו ודוברו: "מעיד על העדר מעצורים"

ח"כ גדעון סער שהיה בשנים האחרונות מחוץ לפוליטיקה ושב בסערה, לא ממש היה כל כך סוער כמו הערב. אחרי שהתעמת פומבית עם חברו החדש לסיעה ח"כ ניר ברקת, הערב הוא גם תוקף את נתניהו וסביבתו

סער נגד נתניהו ודוברו: "מעיד על העדר מעצורים"
גדעון סער עם נתניהו במליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר שיצא אמש למתקפה כנגד ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' ח"כ בנימין נתניהו כשקרא לערוך פריימריז בזק בליכוד, עוד קודם פיזור הכנסת ה-22 וטען כי רק הוא יוכל לאחד את העם ולהקים ממשלה - כעת יוצא סער נגד ראש הממשלה.

חבר הכנסת סער התייחס לתגובה שיצא מטעם 'הליכוד' שתקפה אותו, ותקף בחזרה: "משאבי התנועה כדוגמת דוברות הליכוד - הממומנים ממיסי חבריה - אינם אמורים לשמש להשתלחויות בנבחרי התנועה", כשלטענתו מדובר במעשה "פסול ומעיד על העדר מעצורים".

עם זאת, הוסיף בציוץ נוסף: "מברך על הסכמת ראש הממשלה לקיים פריימריז להנהגת התנועה. חוזר על קריאתי מאמש לקיימם במסגרת הזמנים (לפני תום "21 הימים") שתאפשר מניעת בחירות שלישיות".

כזכור, בתגובה לדרישתו לכנס את מרכז הליכוד לעריכת פריימריז בזק, נמסר מ'הליכוד', "יו"ר הליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו שהביא לליכוד 32 מנדטים בפתק מחל עליו נכתב 'הליכוד בראשות נתניהו'. מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות".

לצד זאת, נרשם הערב עימות חריף בין סער לחבר הכנסת ניר ברקת, החדש יחסית ברשימת 'הליכוד', שאמר בכנס באילת: "חברים מבית, כבר די בגלוי, מתואמים במסרים עם חברי כנסת מהשמאל, ומנסים לשדל חברי כנסת מטעם הליכוד ומהמחנה הלאומי לערוק ולהקים בקולותיהם ממשלת שמאל. גם הקריאה לקיום פריימריז לראשות הרשימה אינה תמימה כלל וכחל, כי הדבר מהווה מהלך של הדחה בפועל של יו"ר התנועה הנבחר וראש הממשלה, וזאת תוך עקיפת מוסדות המפלגה וההליכים החוקתיים הקבועים בחוקת המפלגה ותוך התעלמות מוחלטת מרצון רוב חברי הליכוד".

סער הגיב לו בטוויטר: "כשנלחמתי עבור הליכוד, שנותר עם 12 מנדטים - ברקת חגג עם שמפניות במטה "קדימה" בה היה חבר. אחרי כמה ימים בכנסת ברקת עושה קמפיין כביכול ל"ספר" או ל"ממלא מקום יו"ר התנועה" וכדי להוכיח שהוא קיים מנהל קמפיין הסתה נגדי. ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים".

ניר ברקת לא נשאר חייב והגיב לו בטוויטר: "גדעון, מנהיגות אמיתית נבחנת בשעת משבר. התבלבלת קצת ממחיאות הכפיים של השמאל והתקשורת ונכשלת בניסיון להדיח את ראש הממשלה. גילית חוסר נאמנות בשעה הכי קשה של נתניהו והליכוד. הפניקה, איבוד העשתונות והמתקפות האישיות והנמוכות כלפי ראש הממשלה וכלפי לא יצליחו לטשטש זאת. תתבייש לך!".

גדעון סער בנימין נתניהו ניר ברקת מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד