י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בנט: ״מי שמבקש את נפשנו בצפון - התגובה שלנו תהיה כואבת מאוד״

שר הביטחון, נפתלי בנט, השתתף בטקס הזיכרון השנתי לחללי מבצע קדש בהר הרצל, בו השתתף גם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ובכירים נוספים. השר נשא דברים והניח זר לזכר הנופלים.

בנט: ״מי שמבקש את נפשנו בצפון - התגובה שלנו תהיה כואבת מאוד״
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הביטחון, נפתלי בנט, השתתף מוקדם יותר היום (שני) בטקס הזיכרון השנתי לחללי מבצע קדש בהר הרצל, בו השתתף גם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ובכירים נוספים. השר נשא דברים והניח זר לזכר הנופלים.

להלן עיקרי דבריו: השר התייחס להלך הרוח הציבורי בעת האחרונה ואמר ״לא רק אויבינו מבחוץ מאיימים עלינו, אלא יש לנו גם איום מבפנים - רוח הפלגנות והקיטוב. אין אויב בעולם שמסוגל לפגוע בנו כמו שהמלחמות בינינו פוגעות בנו.
אנו עומדים בפני שבועות קשים, ויהיו אשר יהיו תוצאותיהם, צריך לנקות את האוויר המורעל שאנו נושמים. הנופלים שלזכרם אנו עורכים טקס זה ראויים לכך״.

בהקשר למתיחות הביטחונית ולאירועי השבועיים האחרונים, אמר בנט ״מפת המזרח התיכון השתנתה, אבל האיומים נותרו, אף שחלקם שינו את פניהם.

לאויבינו ברור שאנו נגיב לכל ניסיון למנוע מאיתנו לחיות. ברור להם שהתגובה שלנו תהיה מדויקת מאוד - וכואבת מאוד. את הדברים האלה אני מכוון לא רק למי שמבקש את נפשנו בזירה הדרומית, אלא גם בצפון. צה״ל ימשיך לעמוד בנחישות מול איומים מקרוב ומרחוק. נעמוד איתנים, בתבונה, בתעוזה, ובאמצעים החדישים ביותר שיש בידינו מול כל הסכנות והאיומים״.

נפתלי בנט גבול הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד