י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גודל ענק ומצלמה מפלצתית

הדלפה: כך הולך להראות הגלקסי S11 החדש

בעוד כשלושה חודשים אמורה חברת סמסונג להשיק את סדרת הדגל החדשה שלה, גלקסי S11 • מצלמה מקצועית, גודל חדש, חווית מסך וערכת שבבים חדשנית • כך זה הולך להראות

הדלפה: כך הולך להראות הגלקסי S11 החדש
גלקסי 11 צילום: צילום מסך

בעוד כשלושה חודשים, במידה ואלא יהיו הפתעות בלתי צפויות כפי שכבר קרה בעבר, צפויה חברת סמסונג העולמית להשיק את סדרת הדגל החדשה שלה, גלקסי S11. בסוף השבוע האחרון הציג המדליף המוכר OnLeaks תמונות ראשונות שמתיימרות להראות כיצד ייראה הסמארטפון החדש. OnLeaks מתבסס בדרך כלל על פרטי הדלפות שצצות עם הזמן ונחשב למהימן במיוחד.

את השינוי הבולט לעין ניתן לראות כבר בהצצה חיצונית על המכשיר. במצלמה כמובן. המצלמה הקדמית של המכשיר עוברת למרכז, בדיוק כמו בסדרת הנוט 10. המצלמות האחוריות מסתדרות בצד צורת L בולטת מעט, באופן שמזכיר כמעט במדויק את סדרת המצלמות של סדרת אייפון 11.

בהדמיה נראים חמישה חיישנים במערך הצילום האחורי: ככל הנראה מדובר בשלוש עדשות רגילות, בחיישן ToF למדידת עומק ובחיישן נוסף שנכון לעכשיו לא ברור למה הוא משמש. לפי אחת ההדלפות הגלקסי החדש יגיע עם חיישן צילום ברזולוציית 108 מגה-פיקסל ועם זום x5.

הגלקסי החדש לפי OnLeaks

המסך של הגלקסי S11 צפוי להיות בגודל 6.63-6.7 אינץ'. לצדו אנחנו צפויים לראות עוד שני מכשירים, אחד עם מסך בגודל 6.2 אינץ' והשני - 6.9 אינץ'. לעומת הדור הקודם, שהגיע עם מסכים בגדלים 5.8, 6.1 ו-6.4 אינץ', מדובר בהחלט בעליית מדרגה מעניינת במיוחד. 

ובדיוק כמו באייפונים ובסדרת הנוט 10, המכשיר החדש נטול שקע אוזניות. המכשירים החדשים יגיעו עם מערכת הפעלה אנדרואיד 10 ומעטפת One UI 2 של סמסונג. למכשיר תהיה את ערכת השבבים סנאפדרגון 865 של קוואלקום או אקסינוס 990 מתוצרת עצמית.

ובכן, יש למה לחכות. תאריך ההשקה הרשמי: 18 בפברואר 2020.

סמסונג גלקסי הדלפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד