י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בתוך שעתיים

אצבעותיהם של ילד וילדה נקטעו בבית הספר

היום (שני) חלק מאצבע של ילד כבן 6 נקטע במלואו תוך כדי שהותו בחצר בית ספר בפתח תקווה • שעתיים לאחר מכן, אצבע של ילדה בת 8 נקטעה במלואה במהלך טיול עם בית הספר בשכונת גבעת רם בירושלים

אצבעותיהם של ילד וילדה נקטעו בבית הספר
דוברות איחוד הצלה

היום (שני) חלק מאצבע של ילד כבן 6 נקטע במלואו תוך כדי שהותו בחצר בית ספר בפתח תקווה. חובשים שהוזעקו למקום העניקו סיוע ראשוני לילד ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהחלק מהאצבע שנקטע במלואו בתוך שקית עם קרח.

מיכאל אקשטיין ויצחק בוסו חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "הענקנו סיוע ראשוני לילד ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהחלק מהאצבע שנקטע במלואו בתוך שקית עם קרח".

שעתיים לאחר מכן, אצבע של ילדה בת 8 נקטעה במלואה במהלך טיול עם בית הספר בשכונת גבעת רם בירושלים. היא קיבלה סיוע רפואי מחובשים שהוזעקו למקום, ופונתה באמבולנס של איחוד הצלה למיון ילדים של בית החולים שערי צדק כשהאצבע שנקטעה במלואה בתוך שקית עם קרח.

יצחק קליערס חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה באמבולנס של איחוד הצלה למיון ילדים של בית החולים שערי צדק כשהאצבע שנקטעה במלואה בתוך שקית עם קרח".

קטיעת אצבע בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד